پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:03:03 - دوشنبه 13 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهترین راه مبارزه با فرهنگ سازی رنگارنگ ماهواره ای اُنس با قرآن است
مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان بهترین راه مبارزه با فرهنگ سازی رنگارنگ ماهواره ای اُنس با قرآن دانست و افزود : اگر شبکه های ماهواره ای بچه های ما را در دام خود بیندازند واقعاً کار سخت و نفس گیری می شود.

به گزارش” صبح رابر” حجت الاسلام موسوی در آیین قرآنی چلچراغ در حسینیه جامع رابُر با اشاره به آیات قرائت شده اظهار داشت : خداوند به شما کمک وپناه داد و شما را پیروز کردو عظمت داد .

وی افزود : دشمنان می خواستند جلوی پیروزی انقلاب را بگیرند اما خداوند شما را پیروز کرد شرایط سخت زمانی بود که حکومت اسلامی الهی نبود ، این همه پیشرفت ها در سایه حضور مردم و ولایت و رهبری بی نظیر الهی بود که مملکت حفظ شود و موفقیت های بزرگی بدست آمد .

 

موسوی ادامه داد : انرژی هسته ای هم یکی از نعمت های بزرگ خداوند است، انرژی هسته ای در همه بخشهای زندگی (کشاورزی سلامت و ..)امروز تأثیر گذار است، البته دشمنان نسبت های نامربوط به ما می دهند آنها نمی خواهند استفاده مردم از نعمت های را ببینند این نعمت ها شکر می خواهد و وظیفه خطیر همه ماست که شکر گذار باشیم .

 

وی یکی از برنامه های تأثیر گذارفرهنگی را ارتباط با قرآن دانست و عنوان کرد : حضور در عرصه های سیاسی در یو م الله ۲۲ بهمن و در عرصه های فرهنگی همین ارتباط با قرآن است این شکر الهی است، باید تلاش کنیم حتی باید کوتاهی ها و عقب افتادگی های گذشته را نیز جبران کنیم .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه ارزش های گرانقدر و سرمایه بزرگ را بی اعتنا نمی شود حفظ کرد گفت : زمانی که دشمن در تلاش است که ما را از این فعالیت ها و داشته هایمان( مثلا قرآن ) دور کنند که با برنامه های ماهواره ای فقط ۸۰ شبکه برای کشور در نظر گرفته اند ، باید مواظب و هوشیار باشیم

وی با اشاره به اینکه حجم وسیعی از شبکه های ماهواره ای ضد اسلامی فارسی زبان برای مقابله با نظام جمهوری اسلام راه اندازی شده است گفت : یکی از محور های اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان آسیب زدن به باورهای دینی و اعتقادات مذهبی مردم ایران است در چنین شرایطی توسعه و تقویت جلسات قرآنی می تواند به خنثی کردن این هجمه های شیطانی کمک کند .

موسوی  هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان از آموزه های قرآنی دانست و اضافه کرد : راه طولانی است و دشمن در کمین باید تلاش کنیم و بیدار باشیم ،دشمن تلاش دارد ما از داشته های خود دور شویم یکی از داشته های ما قرآن است، باید از آن حراست کنیم .

 

وی ابراز داشت :تلاش طرح چلچراغ این است که نقش ایفا کند این جلسات بصیرتی باید هفتگی ترویج یابد حضور نورانی شما نوید بخش نعمت های الهی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جلسات باید همیشگی باشد گفت : در خانه ها ، خانه همسایه ها ، مساجد ، ادارات ، دانشگاه ها برنامه آموزشی باید عادت و فرهنگ شود .

 

این مسئول خاطر نشان کرد: بهشت را باید در این امتحان بدست آورید اگر در این مسابقه عقب بیفتید آتش جهنم ما را در می گیرد .

 

وی بهترین راه مبارزه با فرهنگ سازی رنگارنگ ماهواره ای اُنس با قرآن دانست و افزود : اگر شبکه های ماهواره ای بچه های ما را در دام خود بیندازند واقعاً کار سخت و نفس گیری می شود.

 

حجت الاسلام موسوی گفت : ان شاالله همه این حلقه ها بصورت هفتگی تشکیل خواهد شد .

علیرضا منظری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و قدردانی از همه کسانی که این جمع خدایی را تشکیل دادند،بیان داشت : یکی از امتیازات شهرستان رابر همین جلسات قرآنی است .

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ تابلو در سال ۷۸ جهت جلسات قرآنی خواهران در این شهر تشکیل می شد ابراز داشت : مردم شهرستان رابر بسیار فرهنگی و شیفته اهل بیت و قرآن کریم هستند .

نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابرو ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت : امروز ۲ کار مهم در جهت جنگ نرم صورت گرفت یکی افتتاح شبکه دیجیتال اسکر و دوم افتتاح طرح قرآنی چلچراغ در این شهر.

منظری توکلی با بیان اینکه اکنون ۱۸۰۰ طرح چلچراغ در استان راه افتاده است گفت :آنگاه که فتنه ها به شما روی بیاورند بر شماست که به قرآن رجوع کنید .

 

فرماندار رابر ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام دهه فجر نیز گفت : همه دشمنان اسلام با تمام توانشان و برنامه ریزی برای نسل جوان و نسل آینده ساز مملکت اسلامی و خصوصاً نظام مقدس جمهوری اسلامی راهدف قرار دادند و صدها سایت ضد اخلاق و فریبنده برای جوانان تدارک دیدند .

وی ادامه داد : برای اینکه بتوانیم جوانان مان را درمقابل این هجمه های واکسینه کنیم این محافل قرآنی بهترین راه است

 

سلیمانی اظهار داشت : قرآن را در خانه هایمان ببریم ، دستورات قرآنی و الهی را در زندگیمان پیاده کنیم ،و به غیر از جلسات خانگی و مساجد مختلف هر ماه یکبار جلسات کلی استمرار داشته باشد .

وی گفت :باید این حرکت استمرار داشته باشید و مایه مباهات و افتخارات که این جلسات قرآن همیشه بوده ، هست و خواهد بود این قرآن بااندیشه های اسلامی ما پیوند دیرینه دارد .

فرماندار رابر نیز صمیمانه از بزرگوانی که این طرح معنوی را انجام دادند قدردانی نمود

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب