پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:49:52 - چهارشنبه 15 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رهبر ایران فردی بسیار باهوش است/لحن صمیمی رهبر ایران در نامه تبلیغ مثبتی برای مسلمانان است
نویسنده و پژوهشگر ایتالیایی در گفت و گو با بوتیا؛ رهبر ایران با یک لحن صمیمی با جوانان شروع به صحبت می کند واین نکته ، تبلیغ بسیارمثبتی برای مسلمانان است و به صورت خودکار تروریسم بودن و خشونت مسلمانان را خنثی می کند .

به گزارش ” صبح رابر“پریکولو فورناچاری نویسنده و پژوهشگر ایتالیایی در گفت و گو با خبرنگار “ بوتیا ” در رابطه با تاثیر نامه رهبری در ایتالیا گفت : نامه آیت الله خامنه ای رهبر ایران فقط برای اروپا و آمریکا نیست بلکه با هوشیاری بسیار آن را به کل جهان تعمیم دادند.

وی ادامه داد: او با یک لحن صمیمی با جوانان شروع به صحبت می کند واین نکته ، تبلیغ بسیارمثبتی برای مسلمانان است و به صورت خودکار تروریسم بودن و خشونت مسلمانان را خنثی می کند .

فورناچاری افزود : وقتی من این نامه را دریافت کردم ، متوجه شدم که رهبر ایران فقط اتحاد بین مسلمانان را مطرح نکرده است بلکه هدف او اتحاد بین یهودیان،مسیحیت و همه ادیان است ،حتی اروپایی ها که جنگ داخلی دارند را دعوت به اتحاد کرده است .

این محقق و پژوهشگر ایتالیایی عنوان کرد : مهم ترین نکته این نامه این است که اسلام واقعی شناخته شود ، به نحوی که حتی مسلمانان عراق و سایر کشور های مسلمان نیز شبهه ای در دین خود نداشته باشند و مجهولی برای آن ها باقی نماند.

وی گفت : رهبر ایران فردی بسیار باهوش است وبا این نامه توانست هم خود و هم اسلام را به همه جهانیان بشناسد و مردم جهان عظمت و هوش او را بیشتر درک کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب