پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:51:12 - جمعه 17 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا در هر لحظه می خواهد به انقلاب ضربه بزند / بسیج عراق نشات گرفته از افکار امام خامنه ای است
مدیر شبکه البلادی عراق گفت: طبیعی است که آمریکا دشمنی سرسختی با جمهوری اسلامی دارد و تلاش می کند از هر لحاظ و در هر لحظه به ایران ضربه بزند ولی این ها به نتیجه نخواهد رسید و این انقلاب به همه جهان صادر شده است.

به گزارش ” صبح رابر” علاء رستمی مدیر شبکه البلادی عراق در گفتگوی اختصاصی با ” بوتیا ” ، در رابطه تاثیر انقلاب اسلامی در تحولات جهان اظهار داشت : انقلاب اسلامی نشات گرفته از تبلور اراده مردمی است و مردم خواستند که اسلام در جامعه شان به صورت واقعی ، حقیقی ، و ملموس پیاده شود.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی تحولات دنیا و کشور های اسلامی را رهبری میکند و تمام مردم دنیا روی این انقلاب و مردم همیشه در صحنه آن حساب ویژه ای باز می کنند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: دشمن هیچ وقت جرات تعدی به این سرزمین را پیدا نمی کنند چرا که مردم همیشه پیرو رهبری و افکاری هستند که این انقلاب را به جهانیان معرفی کند.

رستمی اعلام کرد: این انقلاب برضد آمریکا بنا گذاشته است چرا که دولتمردان آمریکا افکار استعماری را در دنیا پیاده می کنند و انقلاب اسلامی در جبهه مقابل این افکار قرار دارد.

وی بیان داشت: طبیعی است که آمریکا دشمنی سرسختی با جمهوری اسلامی دارد و تلاش می کند از هر لحاظ و در هر لحظه به ایران ضربه بزند ولی این ها به نتیجه نخواهد رسید و این انقلاب به همه جهان صادر شده است.

مدیر شبکه البلادی عراق تاکید کرد: همین مقابله با داعش نشات گرفته از انقلاب ایران و افکار جانشین بنیانگذار انقلاب حضرت امام خامنه ای است.

وی تشریح کرد: در عراق بعد از آغاز فتنه داعش و گروه های تکفیری مردم به صورت بسیج و به حکم مرجعیت به مقابله پرداختند و این فکر بسیج از انقلاب ایران نشات گرفته است.

رستمی در پایان گفت: رهبر ایران همواره در متن انقلاب بودند همراه و یار امام بودند و در همه جبهه ها حضور داشتند .ایشان مکمل راه امام بودند و ان شاءالله این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی متصل کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب