پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:40:02 - یکشنبه 19 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایام الله دهه فجر هدیه‌ای سراسر نور و امید
دهه فجر ، یادآور حنجره‌های حق‌طلبی است که در موج خون و شط شهادت، سرود «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» سر دادند. .ایام فرخنده طلوع فجر، یادآور رحمت و منّت خداوند عزیز بر ملت ستم‌کشیده ایران است که از فیض خویش در کالبد فسرده ایران، روحی تازه از آزادی و ایمان دمید.

به گزارش ” صبح رابر“ایام الله دهه فجر، پاداش زیبای ولایت‌پذیری و آزادگی‌خواهی است فجر، آغاز تکرارنشدنی تاریخی است که جهانیان را در حیرتی عظیم فرو برد.
روزهای آزادی! با آمدنتان سوز و سرما از شهر و دیارمان‏ گریخت و برف‌های بهمن با حرارت ایمان و اخلاص، آبِ حیات شد.  در بهمن ۵۷، دریچه‌ای از رحمت جاودان الهی بر سرزمین مقدس ایران گشوده شد؛ هدیه‌ای سراسر نور و امید.
بهمن، ماه پرشکوه بیداری و بیداردلی، حافظه تاریخ، زیباترین و پرشکوه‌ترین صحنه‌های مقاومت را این روزها به تصویر می‌کشد تا دست‌های ما قدردان فجرآفرینان باشد طلوع بهارانگیز روزهای انقلاب در زمهریر زمستانی، بیست و دوم بهمن‌ماه، تندیس بی‌بدیل ایمان و فداکاری در راه خداست.

امروز مردی از جنس عشق آمد ؛ ایستاده بر بلندبالای آزادگی و در پی آرمان‌هایی که رنگ آفتاب دارند.  در دوردست خاطره‌هامان، شانه‌های مهربانی را جست‌وجو می‌کنیم که طعم خوش خوب بودن را در روزهای زمستان به ما چشاند. بهار آزادی، امام خوبی‌ها! با تو، اندیشه‌های خفته در تابوت ترس، میل پرواز یافتند و ایده‌ها جرئت ابراز. دهه فجر، بزرگ‌داشت همه خاطره‌های خوب است.

روزهای با هم بودنمان هوای تازه‌ای بود که در هزار توی تقویم و در بهمن ۵۷ دمیده شد. در روز مسعود ۲۲ بهمن، ملت دلیر، میهن خود را از شر طاغوت­های زمان رهایی بخشید.

فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی و دمیدن روز جمهوری اسلامی است ۲۲ بهمن، سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی، سرآغاز حکومت الله بر جهان بانگ الله‌اکبر طنین‌انداز شده و ندای مستضعفان، کاخ ستمگران را ویران کرده است. در چنین روزهایی ملت ایران بهار را به میهمانی زمستان آورد.
اماما! گل‌بوته‌های آمدنت بهار را نوید داده بود و در دوازدهم بهمن رؤیای با تو بودن محقق شد. ۲۲ بهمن، سال‌روز رهایی ملت ایران از استبداد طاغوتیان، تغییر تاریخ به سود مستضعفان جهان است. در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با حماسه‌ حضور، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید بیعت خواهیم کرد. بار دیگر با شهیدان عهد خواهیم بست که در رسیدن به اهدافشان، ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلی‌گاه حماسه‌ ماست تا بار دیگر، چشم جهانیان را خیره کنیم در محراب حق، رو به کعبه عرفان، با وضویی از خون ده‌ها هزار شهید، بر سجاده صدق نشستیم و پیشانی اخلاص بر مُهر «تعبّد» نهادیم و دل به «ولایت» سپردیم و این، معجزه انقلاب بود.

انقلاب اسلامی ایران، تقلیدی از انقلاب‌های شرق و غرب نبود؛ باران رحمت خداوند بود برای ایجاد تحول حقیقی در نظام اجتماعی و سیاسی ایران و بازگشت به دامان اسلام راستین. انقلاب ما نه به اردوگاه شرق تکیه داشت و نه به ابرقدرت غرب؛ این انقلاب در سایه مبدأ حقیقی عالم، یعنی خدا، و با تکیه بر شعور و شرافت مردمانش، به بار نشست.

آنچه انقلاب اسلامی ایران را شکست‌ناپذیر کرده است، مردمی بودن آن و عشق و علاقه ملت به آرمان‌های انقلاب و امام است. حفظ وحدت کلمه، انسجام و وحدت نظر ملت، تمسک به «حبل‌الله»، و اتکا به خدای متعال، ضامن تداوم پیروزی و بقای انقلاب است.

در ایام مبارک دهه فجر، یاد معمار بزرگ انقلاب را گرامی می‌داریم؛ ابرمردی که هماره دم مسیحیایی‌اش، جان‌بخش جان‌های حقیقت‌جوست.فصل حماسه‌سازی ملتی که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی، صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود، گرامی باد یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی که خارهای پلیدی را از سرزمین آینه‌ها تاراندند و آزادی و استقلال را برای ما به ارمغان آوردند.

یادِ یادآوران سرسبزی و طراوت، پویندگان راه حق و حقیقت، نگاهبانان قلعه شرافت و مردانگی، و شهیدان راه عزت و آزادگی را گرامی می‌داریم. یادش به خیر روزی که عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و سیمای زیبای یوسف، دیده کنعانیان عشق را بصیرت بخشید؛ یاد روزهای شیرین دهه فجر گرامی!

.اقیانوس مواج انقلاب ملت ایران، لرزه بر اندام صیادان دژخیم افکند، کشتی پرزر و زیورشان را اسیر تلاطم کرد و ابهت پوشالی‌شان را در دنیا فرو ریخت.خاطره آغاز دهه فجر و تپش قلب‌هایی که چشم به راه امام مهربان خویش، از عطر انتظار سرمست شده بودند، هماره در خاطر دل‌ها مستدام باد

غریو آزادی در حنجره پیر و جوان پیچید و فریاد برائت، در مشت‌های زن و مرد گره خورد تا زورگویان از نفس افتادند و ایران در هوای آزادی، جان تازه گرفت.جوشش گرم انقلاب ثمر بخشید و جبروت پوچ چندین ساله به زباله‌دان تاریخ روانه گردید، اسلام جانی دوباره گرفت و ایرانی دوباره شرافت یافت.

آن‌گاه که مراد مهربان، عزم بر دیار دلتنگ مریدان، جزم کرد و آمد تا همه خوبی‌ها با او بیاید، بانگ «خوش آمدی» از جان‌ها برخاست و خیابان‌ها هم‌آغوش گل‌های سپیدِ احساس شد.

انقلاب اسلامی معجزه قرن بود؛ انقلابی که بر اشارت‌های پیری خردمند و بر خلوص و مردانگی جوانانی تکیه داشت که آرمانشان دارای رنگ و بوی خدایی بود.در روزی به یادماندنی از آغاز بهمن، «خمینی» آمد تا به کوچه‌های پر از عطر مبارزه، هستی بخشد و باغبان باغ ستاره‌ها گردد. یاد دوازدهمین روز بهمن به خیر.

حضور فعال و پرهیجان جوانان در صحنه‌های انقلاب، برگ‌های کتاب پیروزی را تا انتها ورق زد و لحظه‌های شیرین و به یاد ماندنی دهه فجر را آفرید.
ای رساترین شعر انقلاب، ای امام! تو را با تمام وجود سرودیم؛ اما زمان می‌برد تا بیتی از قصیده بلند وجودت را درک کنیم.

ای انقلاب! پس از ده روز خون و آتش و آه، بر قله پیروزی و لبخند جای گرفتی. شور و ایمان جوان، روشنی دل جوان، پاکی روح جوان، اندیشه ناب جوان، معصومیت و قلب حق‌خواه جوان و ذهن سازنده جوان ایرانی، همه و همه حماسه شگفت انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.

حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ایران، بزرگ‌ترین آرزو و بلندترین آرمان امام راحل است. پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خشم مقدسی بود علیه همه حق‌کُشان و زورگویان و طاغوتیان زمان.

وفاداری به انقلاب اسلامی، این درخت بارور از خون شهدای اسلام، امیدبخش آتیه روشن است و وعده خداوند را نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. انقلاب اسلامی، نه تنها سرنوشتی نو و سعادت‌بخش را رقم زد و بشریت را بر سکوی آگاهی نشاند، که معجزه قرن بیستم لقب گرفت.

اینک با فرا رسیدن سالگرد فجر انقلاب، بهمن پیروز را شکوفه‌باران می‌کنیم و به پاسداری از پیام انسان‌سازش، بر شکوهمندی هر ساله‌اش می‌‌افزاییم.

والفجر، ولیال عشر؛ طلوع فجر حماسه و پیروزی، و سپیده‌دم رهایی از استبداد طاغوتیان، دهه‌ میثاق با ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام شهیدان، و پاس‌داشت ایثارگری‌های ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی است.

۲۲بهمن ماه؛ روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر شیاطین، دست‌های دل‌بسته به خاک سرد ظلمت، اکنون با گرمای نور الهی انس گرفته‌اند؛ ۲۲ بهمن فرا رسیده است …

نور انقلاب، در قاب‌های تنهایی و خفقان طاغوت منعکس می‌شود تا دشت دل‌ها پر از گل گردد و ۲۲ بهمن در عطر و نور غرق شود.
درود بر وارث رسالت، فجرآفرین بی‌نظیر انقلاب عدالت، حضرت امام خمینی و رهبری ؛ همو که در اوج اسارتِ آزادی، صفحه‌های زرین در کتاب تاریخ بشر گشود و با فریاد خداخواهی، روح استعمار قرن را به زانو درآورد….

اگر معنویت را فراموش کنیم، انقلاب را فراموش کرده‌ایم.انسجام، وحدت، حضور در صحنه‌ها، مشارکت در امور انقلاب، و آگاهی و نوآوری، یعنی پاس‌داشت انقلاب و شعائر انقلاب.

ما بر مُهر مقدس و پاک انقلاب، نماز مِهر و تسلیم خواهیم خواند و از جاده هدایت برای رسیدن به فردای روشن از نور قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف عبور خواهیم کرد و دل به ولایت آن عدالت‌گستر خواهیم سپرد.
شهدا با رفتنشان ماندند. ما نیز خواهیم ماند؛ اگر پیروشان باشیم. و اگر جز این باشد رفته‌ایم؛ گرچه زنده باشیم و نفس بکشیم.

پیروزی ۲۲ بهمن، ثمر نهالی بود که در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، در لاله‌زار میهن ما کاشته شد و سال‌ها جهاد و شهادت آزادگان، آن را آبیاری کرد….

۲۲بهمن، عید ظفر است. در این روز بود که ملت مسلمان ایران، میلادی نوین یافت و سرمه شریعت، بر دیدگان بصیرت خویش کشید…

امام آمد و پاکی پیامبران و ایمان امامان را به یاد آورد و خاطره فتح مکه را در یادها زنده کرد.و آورد وحدت کلمه را و ۲۲ بهمن را و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را و یوم الله‌های مکرر تاریخمان را….

۱۹بهمن فرا رسیدن روز نیروی هوایی، روز پاس‌داشت مجاهدت­های شجاعانه­ حافظان مرزهای هوایی جمهوری اسلامی ایران در نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز بزرگ‌داشت تیزپروازان عاشق و سربازان باایمان ، روز تجلیل از جان­فشانی­های بی­دریغ سرداران بزرگ میهن سربلند و اسلامی­مان در نیروی هوایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران،این روز  مجالی­ است برای پاس‌داشت جایگاه والا و ارزنده­ سربازان شجاع این مرز و بوم در نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امنیت مرزهای هوایی میهن اسلامی­مان را مدیون این عزیزان سرافراز هستیم.

هم‌زمان با فرا رسیدن روز نیروی هوایی، با آرمان­های بلند و متعالی امام راحل رحمه الله و شهیدان پاک نیروی هوایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در فراز و فرودهای انقلاب و جنگ تحمیلی، پیمانی تازه می‌بندیم.

روز نیروی هوایی، روز تکریم شجاعت و تقوا و دانش و تجربه در راه دفاع مردانه و جوان‌مردانه از حریم مقدس مرزهای هوایی سرزمینی جمهوری اسلامی، بر جان‌برکفان و حماسه­آفرینان آسمانی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گرامی باد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب