پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:20:20 - سه شنبه 28 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت دهم با دولت یازدهم دیدار کرد
به گزارش “صبح رابر”دولت – محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان صبح امروز با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور یازدهم دیدار کرد. ایسنا نوشت: دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب مردم دیدار کرد و پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری […]

به گزارش “صبح رابر”دولت – محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان صبح امروز با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور یازدهم دیدار کرد.

ایسنا نوشت:
دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب مردم دیدار کرد و پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم را تبریک گفت.

 احمدی‌نژاد در این دیدار برای حسن روحانی در اداره امور کشور آرزوی موفقیت کرد.

مهر نوشت:

جمعی از مشاورین و معاونین روحانی از احمدی نژاد استقبال کردند.

دکتر محمد رضا صادق، مشاور حجت الاسلام حسن روحانی، ضمن تائید خبر ورود رئیس جمهور به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع برای دیدار با دکتر روحانی، گفت: آقای احمدی نژاد و تیم همراه ایشان برای دیدار حضور با رئیس جمهور منتخب مردم و گفتگو با آقای روحانی به محل کار ایشان وارد شده است.

وی درباره دیدار علی اکبر ولایتی، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با دکتر روحانی، به خبرنگار مهر گفت: این دیدار صبح امروز برگزار شد و دقایقی پیش به پایان رسید.

صادق با بیان این که دیدار آقایان روحانی و ولایتی در فضایی صمیمانه و در دفتر کار رئیس جمهور منتخب مردم برگزار شد، اظهار کرد: آقای ولایتی در این دیدار ضمن عرض تبریک به دکتر روحانی، آمادگی خود را برای همکاری با ایشان اعلام کرد.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب