پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:10:16 - دوشنبه 20 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح هشت طرح عمرانی کشاورزی در رابر
هشت طرح عمرانی – کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در رابر افتتاح شد.

به گزارش “ صبح رابر” به نقل ازفارس  همزمان با ایام‌الله دهه فجر ظهر امروز با حضور فرماندار رابر، امام جمعه رابر، امام جمعه بخش هنزا‌ و دیگر مسئولان محلی، پروژه برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق تدگوئیه و ورزنوئیه رابر، سایت مخابرات روستای ننیز و پنج طرح کشاورزی در رابر افتتاح شد.

محمدحسین تیموری رئیس اداره برق رابر گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیون تومان افتتاح و با بهره‌برداری از این پروژه ۱۸ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.

وی افزود: اجرای این پروژه با ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب سه دستگاه ترانس هوایی ۲۵ کاوا انجام شده است‌.

تیموری همچنین از نصب چراغ روشنایی معابر، تامین برق متقاضیان فاقد شبکه ‌و احداث سه کیلومتر خط فشار متوسط برای پایداری و مانور خطوط در سطح شهرستان رابر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.

حمید محمدی مدیر جهاد کشاورزی رابر نیز گفت: پنج طرح کشاورزی در رابر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: دامداری ۱۵۰ راسی با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان و اشتغالزایی پنج نفر‌، آبیاری تحت فشار روستای سلطان‌آباد سرغشک با اعتبار ۹ میلیون تومان‌، کانال آبرسانی بکان به طول پنج کیلومتر با سطح زیرکشت ۴۰۰ هکتار با اعتبار ۲۰ میلیون تومان‌، لوله‌گذاری کشاورزی روستای صالح‌آباد با سطح زیرکشت ۵۰ هکتار و اعتبار ۲۵ میلیون تومان از جمله این طرح‌ها هستند.

همچنین سایت مخابرات روستای «ننیز» با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931120001482#sthash.jx4S0WB1.dpuf

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب