پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:51:13 - سه شنبه 21 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دوست دارید جنسیت نوزادتان را قبل از تولد بدانید؟
از دیربارز انسان کنجکاو علاقه بسیاری به دانستن جنسیت بچه قبل از تولد داشته است و در این راستا ملل مختلف عقاید گوناگونی در تشخیص این مسئله ارائه دادند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از زنان کویر، از دیربارز انسان کنجکاو علاقه بسیاری به دانستن جنسیت بچه قبل از تولد داشته است و در این راستا ملل مختلف عقاید گوناگونی در تشخیص این مسئله ارائه دادند.

۱٫موی پا به عنوان یک عامل تشخیص جنسیت است اگر رشد موی پاها سریع باشد جنسیت جنین پسر خواهد بودولی اگر رشد آن مثل زمان پیش ازبارداری بوده و تغییری نکرده باشد،نشانه داشتن دختر است.

۲٫تشخیص جنسیت بر اساس چگونگی حالت کمر،براساس افزایش حجم کمرتوجه کرد آیا مادر آبستن حس می کند که در ناحیه کمر اضافه وزن یافته است؟اگر جواب مثبت باشد کودک حتما دخترخواهد بود و اگر اضفه وزنی در این ناحیه حس نشود جنین پسر می شود.

 

۳٫رو ارویی با واقعیت این بار با وضع صورت توجه کنید؛آیا مادر در این دوران چاق تر و تپل تر شده است؟اگر جواب مثبت باشد بر طبق باور ایتالیایی ها  مادر،دختر در شکم دارد ولی اگر چهره زن باردار ظریف بوده و با وضعیت قبل از بارداری تغییر نکرده علامت پسر بودن جنین است.

 

۴٫نفس را در سینه  حبس کنید!آیا بعد از آبستن شدن در یافته اید که نفس کشیدن برایتان دشوار شده است؟اگر مادر باردار مواجه با تنگی نفس شود نشانه این است که جنین پسر خواهد بود اما اگر درتنفس هیچ مشکلی نداشته باشد بی تردید جنین دختر است.

 

۵٫از خوردن چ خبر!اگر در دوران بارداری مادر پرخور تر شده باشد نشانه این است که فرزند پسرش او را شکمو و پر خور کرده کرده است حال اگر وقت زیادی صرف پختن غذا نشود و فعالیت آشپزخانه ای مادر کم باشد جنین دختر است.

 

  1. موقعیت جنین در داخل شکم اگر بچه در قسمت فوقانی شکم حس شود نشانه دختر بودن است و اگر حرکت در ناحیه تحتانی شکم باشد فرزند پسر است.

 

 

پسر است اگر:

 

اوایل حاملگی،اول صبح حالت تهوع نداشته ایدضربان قلب نوزاد کمتراز ۱۴۰در دقیقه است.

در قسمت شکم چاق میشوید.شکم تان مثل یک توپ بسکتبال می شود

به غذا های ترش و شور علاقه مند می شوید،به پرو تئین گوشت و پنیر علاقه مند می شوید

پا هایه تان سرد تر از دوران قبل از حاملگی خواهد شد موی روی پاها یتان سریع تر رشد می کند دست هایتان خیلی خشک می شود پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند حاملگی برایتان  بسیار خوشایند است

 

 

دختر است اگر:

 

اویل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت ضربان قلب نوزاد ۱۴۰ در دقیقه است.

در قسمت هابی ران و باسن چاق می شوید شکلمتان شکل هندوانه می شود به غذاهایی شیرین علاقه پیدا می کنید  به میو ه به ویژه پرتقال علاقه مند می شوید

در دوران حاملگی نسبتا حال خوبی ندارید در دروران حاملگی بد اخلاق و ترش رو می شوید

 

در گذشته برخی از متخصصان طب جدید براین باور بودنند که اگر مادر در دوران پیش از بارداری غذاهای پر نمک بیشتری بخورد احتمال پسر دار شدنش بیشتر است و اگر در همین دوران از غذاهای شیرین استفاده کند احتمال اینکه فرزند دختر شود ولی تحقیفات اخیر میزان مواد معدنی موجود در مواد غذایی را در تعیین جنسیت جنین موثر می دانند ولی اگر تمام عوامل غذایی را زیر نظرپزشک مربوطه انجام دادید و جنسیت فرزندتان برعکس شد تعجب نکنید چون براین باور رسیده اند که می تواند براساس ارثیه هم در این مورد دخیل باشد

حتی برا اساس آنچه که گفته شد نمی توان رژیم خاصی را برای مادر در نظر گرفت برای تعیین جنسیت در اینجا مواد معدنی اثر بیشترب بر روی تعیین جنسیت بچه دارد.

ولی مواد ی از جمله مرکبات،زرد آلو،موز،هلو،گوجه فرنگی،پیاز،زیتون،قارچ،عسل،کشمش،هل و زعفران و…. با بالا بردن نسبت پتاسیم و سدیم احتمال پسر شدن فرزند رابالا می برد  واز سوی دیگر مصرفپنیر سفید،ماست،شیر،تخم مرغ،و بادام زمینی،گردو و چغندر،سویا،کدو،فلفل سبزکاهو ماکارانی می تواند شانس دختر دار شدن را افزایش دهد.

در ضمن مادرانی که پرفشاری خون. دیابت قبل از بارداری دارند باید رژیم غذایی توصیه شده توسط دکتر را انجام دهند

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب