پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:09:38 - سه شنبه 21 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ما به دنیا ثاب کرده ایم ایران زیر بار هیچ ظلمی نمی رود
سی و شش سال ایستادگی یک ملت و اتحاد در برابر تفرقه افکنی های بعد از انقلاب و تحمیل جنگ هشت ساله تا ایستادگی در برابر انواع و اقسام دشمنی های رنگا رنگ و تحریم ها و تهدید ها ما ملت ایستاده ایم و سربلند هم ایستاده ایم

به گزارش ” صبح رابر” سی و شش سال ایستادگی یک ملت و اتحاد در برابر تفرقه افکنی های بعد از انقلاب و تحمیل جنگ هشت ساله تا ایستادگی در برابر انواع و اقسام دشمنی های رنگا رنگ و تحریم ها و تهدید ها ما ملت ایستاده ایم و سربلند هم ایستاده ایم

از همین آخرین  نشانه یعنی ماهواره فجر می شود مرور کرد تاریخ  ایستادگی یک ملت را وقتی چشم جهانی دوباره به او خیره می شود.

 ملتنی که با همه وجود پای انقلابش  حالا که ۳۶ ساله شده می ایستد از همان روز های پر التهاب انقلاب تا قربانی  شدن جوانان میهن به دست نظامیان  شاه ، تا حوادث بعد از پیروزی و برافروخته شدن آتش فتنه جدایی طلب در شمال و غرب و جنوب کشور   ، تا به راه افتادن خط ترور و اختشاش و آشوب طلبی  منافقین با هدف از میان برداشتن یاران انقلاب  .

 ملت ایستاده وقتی صدام جنگ هشت ساله را بر او تحمیل می کند جبهه لبریز از جوانان میهن می شود،  ما به دنیا ثاب کرده ایم ایران زیر بار هیچ ظلمی نمی رود.

ملت با امام خود وداع می کند و انقلاب راه خود را محکم و مقاوم ادامه می دهد ما پیمان بسته ایم که این راه را ادامه دهیم و به توفیق الهی ادامه خواهیم داد .

تحریم و فشار اقتصادی است اما ملت نمی گذارد آرمان انقلابی اش به دست فراموشی شود در این ۳۶ سال آمریکا ، شورای امنیت و اتحایه اروپا دست کم با ۳۴ مدل  تحریمی ایران راآزمودند  و رؤسای  جمهوری آمریکا  از کارتر تا اوباما هر سال فرمان تمدید تحریم های ایران را امضاء کردند دشمن می خواهد راه پیشرفت را با ترور دانشمندان این سرزمین سد کند اما ملت به راه خود ادامه می دهد .

داستان این ۳۶ سال اینچنین است که حالا چشم های زیادی  در دنیا به استقامت ایستادگی ملت نجیب ، پایدار و امیدوار دوخته شده است

 روزگاری شده کس مرد ره عشق ندید حالیا چشم جهانی نگران  من و توست  ،چشم تاریخی نگران من و توست

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب