پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:53:54 - سه شنبه 21 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم رابر آماده ثبت حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مردم شهرستان رابر بار دیگر در ۲۲ بهمن حماسه ای ماندگار را خلق خواهد کرد و با شرکت منسجم در راهپیمایی خط بطلانی بر تحریم‌ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب خواهند کشید.

به گزارش “ صبح رابر“حجت الاسلام جعفری اظهار داشت : ما همه پیرو ولایت فقیه هستیم وقتی ایشان فرمایشی در موضوع داشته باشند همه باید تابع و مطیع ایشان باشند در مسأله هسته ای هم فرمودند که اگر توافقی صورت بگیرد که عزت ملت ایران خدشه دار نشود و ملت ایران تحقیر نشود و آن هم توافقی بصورت یک مرحله ی جزئی و کلی در یک جلسه باشد و توافق خوب به نفع ملت و نظام باشد موافق هستند .

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب زیادخواهی دشمنان خصوصاً آمریکا را می دهند

امام جمعه رابر در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد : تمسک جستن مردم به اسلام، التزام و عمل به دستورات آن ، حکومت ولایت فقیه که استمرار حکومت انبیاء و امامان معصوم است .

وی خاطر نشان کرد :عدالت خواهی ، روحیه استکبار ستیزی ، حمایت از مستضعفان ، خدمت به جامعه ، استقلال خواهی و آزادی خواهی مشروع که ما زیر بار زور نمی رویم .

حجت الاسلام جعفری با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد: حضور پر غرور مردم رابرهمزمان در سراسر ایران پهناورمان به جهانیان استواری خود را در صراط امام خمینی (ره) ، رهبری ، سربلند ی و عزت مندی به دوستان و دشمنان نشان خواهند داد.

شایان ذکر است:  راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در شهرستان رابر از ساعت ۹:۳۰ صبح از بلوار شهرداری به سمت حسینیه جامع برگزار خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب