پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:02:19 - سه شنبه 21 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انقلاب ما نشأت گرفته از حماسه های زنان و مردانی است که با تمام وجود برای اعتلای اسلام و انقلاب جان فشانی کردند
مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان بیان کرد: انقلاب ما نشأت گرفته از حماسه های زنان و مردانی است که با تمام وجود برای اعتلای اسلام و انقلاب جان فشانی کردند مادران و خواهران شهیدی که هنوز در فراق عزیزانشان صبر پیشه می کنند

به گزارش “ صبح رابر” فاطمه‌السادات حسینی مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده در افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره غذا در مدرسه راهنمایی ابا صالح (عج) رابر اظهار داشت : در شهرستانی که با تعداد زیادی شهید ۳۵۶ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و وجود گرانقدر حاج قاسم سلیمانی که در این شهرستان با آن حماسه ها و دلاوری ها و نگاه جاوید که در این سردار عزیز می بینیم نه تنها مایه مباهات برای شما مردم رابر و استان کرمان و همه ایرانیان بلکه مسلمانانی که حقیقت جو هستند آنها هم به وجود حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند .

وی با بیان اینکه برای سلامتی این عزیز دعا ، ختم قرآن نذر کنید که خداوند این وجود مبارک برای اسلام و مسلمین حفظ کند گفت : روستای گنجان که در بیانات مقام معظم رهبری آمده روستایی که از جهت شهدا برای حفظ ارزش ها و آرمان های حضرت امام که تقدیم اسلام کردند.

مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده امنیت و آرامش زندگی امروز را مدیون این شهیدان و نگاه جاودانه حضرت امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد : امام خمینی (ره) با این ارتباط و اتصالی که با حضرت حق داشتند و با این ایمان و صلابت و استعدادی که داشتند توانستند با وحدت و انسجامی که ملت ایران ایجاد کردند .

وی با بیان آرمان ها و اهدافی که اسلام این انقلاب را در کشور جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند افزود:اگر درهشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم و اگر در انقلاب موفق شدیم با رژیم طاغوت مبارزه کنیم و اسلام و دین اسلام را حاکم کنیم این محقق نشد مگر به واسطه ایمان و اعتقادی که ملت ایران به خدا ، اسلام و ارزش های مقدس اسلام داشتند.

 

حسینی ادامه داد: این محقق نشد مگر ایمان و اعتقادی امام و شهدا و این انگیزه الهی و آن بصیرت و آگاهی که در زنان و مردان ایران اسلامی وجود داشت در این حماسه ای که خلق شد همه نقش داشتیم هم زنان و مردان رشادت های که زنان در این دوران داشتند بی نظیر است .

وی با اشاره صبر و استقامت مادران شهید که در مقابل حوادث متعدد و از دست دادن عزیزانشان داشتند و الگو پذیری از حضرت زینب (س) گفت : ایمان داشتند که حضرت زینب (س) الگویی است که می تواند برای همیشه وبرای همه آزادگان الگو باشد .

حسینی با اشاره به نقش بسزا و زنان تصریح کرد: اگر حضور بی نظیر زنان نبود همانطور که حضرت اما م خمینی (ره) فرمودند زنان در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند چه بسا جلوتر از مردان حرکت کردند مشوق مردان برای حضور در راهپیمایی ها بودند .

وی اضافه کرد : زنان علاوه بر اینکه مقام مادری و رسالت همسری خودشان به مدیریت امور منزل توجه داشتند به مشارکت های اجتماعی و حضور در راهپیمایی ها در این فعالیت ها هم حضوری پر رنگ داشتند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان بیان کرد: انقلاب ما نشأت گرفته از حماسه های زنان و مردانی است که با تمام وجود برای اعتلای اسلام و انقلاب جان فشانی کردند مادران و خواهران شهیدی که هنوز در فراق عزیزانشان صبر پیشه می کنند

این مسئول تصریح کرد : ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خوبی معرفی شود تا جوانان ما بدانند امنیت و آرامشی که امروز دارند در نتیجه همت حضرت امام خمینی (ره) و خون شهدای عزیزی است که برای این انقلاب به زمین ریخته شده است.

حسینی اذعان داشت :در دوران انقلاب مادری دو فرزند خودش را از دست داده بود هنگامی که فرزندش را به خاک می سپاردند دستش را گرفت بالا و خطاب کردبه پروردگار خدایا این هدیه را از من بپذیر در حقیقت همان نگاهی که امام حسین(ع) و حضرت زینب (س) داشتند .

وی خطاب به خواهران و دانش آموزان گفت :لازم است ما با اهداف وآرمان های انقلاب آشنا شویم ، واجب است شخصیت حضرت امام را خوب بشناسیم و تا آن آرمان ها و اهداف امروز هم برای ما یک هدف مقدس باشد .

این مسئول اضافه کرد : دیروز اگر همه زنان و مردان و کوچک و بزرگ همت کردند و انقلاب پیروز شد برای تداوم انقلاب هم ما نیاز داریم که همه در کنار هم باشیم خصوصاً نسل جوان باید با دستاوردهای انقلاب و با ارزش های اسلام بیشتر آشنا شوند

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان و برنامه ریزی هایی که برای نسل جوان ما دارند افزود : واجب است با معرفت ، بصیرت و آگاهی هم آن آرمان ها و اعتقادات خودمان را محکم کنیم و هم برای دفاع کردن از مبانی دینی و تربیتی در عمل و توجه کنیم .

مدیر کل امور بانوان استانداری استان کرمان عنوان کرد: جوانان باید با مبانی تربیتی دینی رشد کنند و در این صورت است که ما می توانیم راه و مرام امام و راه شهیدانمان را ادامه دهیم و نگران نباشند که دشمن به سمت ما تهاجم می کند بلکه ما هم تهاجم فرهنگی و معنوی را داشته باشیم .

وی گفت : نیاز است که زنان ، مردان ،مدیران و مسئولین با وحدت ، همراهی وبا نشاط بتوانند بر اساس آموزه های دینی حرکت کنند و اگر رسالت دیروز در پیروزی انقلاب حضور همه مردم پر رنگ بود امروز هم رسالت ما اینکه بتوانیم اقتدار انقلاب و آرمان های حضرت امام راحل را به جهان صادر کنیم .

حسینی خاطر نشان کرد : با عمل و رفتار خودمان می توانیم این مهم را انجام دهیم و امروز هم وظیفه داریم در این جهاد اقتصادی و این جهاد فرهنگی همه در کنار هم باشیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان وظیفه و رسالت سنگین تری دارند گفت : علم آموزی است و آن قطار علم و تکنولوژی با سرعت حرکت می کند و اگر ما عقب بمانیم آسیب می بینیم نه تنها خودمان بلکه جامعه ، مبانی دینی و اهدا ف انقلاب مان تضعیف می شود باید برای اعتلای علمی ، فرهنگی و اقتصادی در کشورمان وشما در این شهر شهید پرور رابر با آن همت وظرفیت و پتانسیل که شما بانوان دارید موجب شکوفایی این شهر خواهید شد .

حسینی در پایان با اشاره به توانمندی های بسیار دانش آموزان و بانوان افزود : باید اعتماد بنفس و خودباوری را در خودتان تقویت کنید و برای اهداف مقدسی که برای اسلام و پیشرفت استان و شهر داریم سعی کنیم با توجه به اینکه ظرفیت های خوبی هم فراهم شده وحمایت های خوبی هم صورت می گیرد .

وی ادامه داد: زنانی که می توانند با کارآفرینی و با تلاش خودشان یک تحولی در مبانی اقتصادی و مسائل فرهنگی ایجاد کنندو این ظرفیت در بانوان این شهرستان رابر وجود دارد وامیدوارم شاهد شکوفای این شهرستان ارزشمند روز به روز باشیم .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب