پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:42:04 - جمعه 24 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موج اعتراض جنایات شهدای مسلمان «چپل هیل»به سکوت معنا دار غرب
در ماه‌های اخیر، بخصوص پس از ماجرای تردیدبرانگیز نشریه «شارلی ابدو» در پاریس، موج اسلام‌هراسی و تخریب چهره مسلمانان، به طور گسترده در رسانه‌های غربی، به راه افتاده و ترس از اقدامات نژادپرستانه در کشورهای غربی بسیار افزایش یافته است و این حمله ، اولین حمله به مسلمانان در غرب بعد از ماجرای نشریه فرانسوی نیست.

به گزارش ” صبح رابر”در ماه‌های اخیر، بخصوص پس از ماجرای تردیدبرانگیز نشریه «شارلی ابدو» در پاریس، موج اسلام‌هراسی و تخریب چهره مسلمانان، به طور گسترده در رسانه‌های غربی، به راه افتاده و ترس از اقدامات نژادپرستانه در کشورهای غربی بسیار افزایش یافته است و این حمله ، اولین حمله به مسلمانان در غرب بعد از ماجرای نشریه فرانسوی نیست.

بعد از ماجرای شارلی ابدو، در شامگاه سه شنبه ۱۱ فوریه سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، ۲۳ ساله، ۲۱ ساله و ۱۹ ساله در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند به شهادت رسیدند.

شنیدها حاکی از آن است عامل جنایت منطقه چپل هیل خود را تسلیم پلیس کرده است و پلیس نیز اعلام کرده درحال بازجویی از این جانی است.قاتل بارها تنفر از مسلمانان را اعلام کردند و به افراد مقتول گوشزد کرده است.

B9sFhxfCAAECEcQ

دانشجویان دانشگاه «کارولینای شمالی» اطراف ساختمان سه هم دانشگاهی شان تجمع کرده بودند از این تراژدی ضد اسلامی می گوید: جنایت شهدای سه دانشجوی مسلمان این دانشگاه، نتیجه اسلام هراسی است.من بدون هیچ تردیدی می گویم انگیزه این جنایت احساس تنفر از اسلام بوده است و از کسانی که این مسأله را باور ندارند می پرسم از چه چیزی دفاع می کنید . آیا از نظامی دفاع می کنید که به اسلام هراسی مشهوریت می بخشد .

B9pwbusIAAAeNaa

اگر سکوت رسانه ها در مقابل حوادث مشابه را در کنار یکدیگر بگذارید ،می بینیم که یک ماه پیش ماجرایی حمله به نشریه هتاک شالی ابدو برای چندین روزسوژه رسانه های غربی به نام خودش زد و تا مدت ها درباره اش تحلیل و میز گرد برگزار شد و با همین رسانه در مقابل حمله کم سابقه دیروز به مسلمانان سکوت را ترجیح دادند.

این مسئله آنقدر به چشم مخاطبان رسانه آمد که در انگلیس مردم جلوی ساختمان بی بی سی تجمع و به سکوت قتل های آمریکا اعتراف کردند رسانه های آمریکایی انگار چیز مهمی ندیده بودند.

رسانه های به شکل خیلی حرفه ای تلاش می کنند که خبر های مربوط به این جنایت را تخریب کنند .

پایگاه تحلیلی خبری صبح رابر این اقدام وحشیانه در به شهادت رساندن سه دانشجوی مسلمان در امریکا توسط هر شخصی اقدامی نژاد پرستانه است و این حرکت صورت گرفته در غرب علیه مسلمانان را محکوم می کنیم.

موضوعی که رسانه ها و مدافعان حقوق بشرغربی ترجیح دادند با سکوت از کنارش بگذرند وآن را بر مسائل پیش پا افتاده به حاشیه بکشند .

B9tOgJECYAE5Nup

شهدای سه جوان مسلمان «ضیاء برکات» (۲۳ ساله) به همراه همسرش «یسر» (۲۱ ساله)و خواهر زنش «رزان» (۱۹ ساله) در آپارتمان خودشان به شهادت رسیدند . قاتل ۴۶ ساله «کریگ استفن هیکس» سر قربانیان را نشانه رفته و بعد از آن با خونسردی از ساختمان خارج شده و خودش را تحویل پلیس داده این حمله هم تروریستی بود و هم هدفش سه مسلمان بودند .

همه مسلمانان موج اعتراضات بی تفاوتی و سکوت خبری رسانه های غربی در قبال شهادت سه دانشجوی مسلمان در شهر «چپل هیل» در کارولینای شمالی آمریکا را محکوم و درباره گسترش اسلام ستیزی اعتراض کردند.

دولت های غربی در قبال شهادت سه دانشجوی مسلمان به دست یک افراطی نژاد پرست آمریکایی ۴۶ ساله به نام “کریگ استفان هیکز” سکوت کرده اند؛ در حالی که پیش از این حمله به ساختمان مجله  “شارلی ابدو” را که به ساحت مقدس پیامبر اکرم اهانت کرد، شدیداً محکوم کردند.

صدها نفر از دانشجویان، اساتید و اعضای سازمان های اسلامی در آمریکا در دانشگاه کارولینای شمالی در محکومیت جنایت شهادت سه دانشجوی مسلمان این دانشگاه تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع تاکید کردند دشمنی با اسلام و حجاب انگیزه این جنایت بود.

این جنایت و بالتبع سکوت رسانه ها و مقامات غربی در مورد آن، واکنش بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و افکار عمومی را در پی داشته است.

  1. فرزانه دانشجو   بهمن ۲۴, ۱۳۹۳  

    تروریست ها هیچ دین و ایمانی ندارند

  2. دانشجو   بهمن ۲۴, ۱۳۹۳  

    تروریست ها ازقدرت تبلیغی بالای حجاب زن مسلمان واهمه دارند

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب