پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:33:15 - یکشنبه 26 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمپین «من عاشق محمدم» مرزهای اسلام ستیزی فضای مجازی را شکست
این خواننده محبوب کشور با بیان اینکه هنرمندان ندای لبیک یا رسول الله را در فضای مجازی طنین انداز کردند، گفت: کمپین «من عاشق محمدم» مرزهای اسلام ستیزی فضای مجازی را شکست.

به گزارش” صبح رابر “ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا حامد زمانی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به آستان مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) از فعالیت گسترده استکبار جهانی در جبهه استکبار ستیزی با ابزار رسانه و هنر خبرداد و گفت: چاپ کاریکاتور توهین آمیز به آستان مقدس پیامبر نور و رحمت نقطه پایانی مسیر اسلام ستیزی استکبار جهانی نیست.

جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی با میلیارد ها نفر تجهیز شده است

وی با تاکید بر اینکه  بیش از یک میلیارد مسلمان در برابر این اقدام ضد ارزشی استکبار جهانی به مقدسات اسلام در برابر این نشریه فرانسوی ایستادند، افزود: کمپین های ایجاد شده در ابراز عشق و ارادت به حضرت پیامبر رحمت (ص) جبهه مقاومت در برابر دشمنان اسلام است.

این خواننده محبوب،  تصریح کرد: در این کمپین ها ندای مرگ بر دشمنان اسلام و در راس آن امریکا و اسرائیل و سایر اضلاع استکبار جهانی در فضای رسانه مجازی طنین انداز شد.

زمانی با اشاره به فضای بدون مرز رسانه مجازی، ندای لبیک یا رسول الله را در فضای مجازی پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی در این فضا با برخورداری از میلیون ها مخاطب برشمرد و اضافه کرد: هنرمندان در قالب این کمپین ندای انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام و ارادت قلبی به آستانه مقدس پیامبر نور و رحمت را به گوش جهانیان رساندند.

وی در خاتمه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی به منظور بررسی و تحقق در راستای شناخت ساختار اسلام ناب محمدی (ص) اظهار کرد: تأسیس کمپین «من عاشق محمدم» همزمان با نامه مقام معظم رهبری اتفاق هماهنگی بود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب