پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:02:01 - یکشنبه 3 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نبود سالن آمفی تئاتر در شهرستان رابر
یکی از مهمترین مشکلات فرهنگی این شهر نبود فرهنگسرا و سالن آمفی تئاتر است که افتتاح هرچه سریعتر مجتمع فرهنگی هنری بعثت شهرستان رابر می‌تواند بخش زیادی از نیازهای این شهرستان را پاسخگو باشند.

به گزارش ” صبح رابر” یکی از مهمترین مشکلات فرهنگی این شهر نبود فرهنگسرا و سالن آمفی تئاتر است که افتتاح هرچه سریعتر مجتمع فرهنگی  هنری بعثت شهرستان رابر می‌تواند بخش زیادی از نیازهای  این شهرستان را پاسخگو باشند.

احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان رابر از سال ۹۰ آغاز شده  ولی هنوز بدلیل کمبود اعتبار  نا تمام مانده  است .

 ساخت مجتمع فرهنگی و هنری بعثت شهرستان رابر درجوارمنطقه زیبا وسردسیر وچشمه عروس ورودخانه رابرودر محیطی بسیار  مناسب با اعتبار سه میلیارد ریال  ، با زیربنایی ۲۲۰۰ مترمربع و اعتبار حدود  ۱۵ میلیارد ریال همزمان با عید مبعث سال ۹۰ آغاز شد.

علیرضا منظری‌توکلی در آیین سومین جشنواره استانی شعر مادر «کوثر» خواستار پیگیری مراحل ساخت مجتمع فرهنگی و هنری بعثت شهرستان رابر توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان شد و تاسیس این مجتمع را نوعی تحول بنیادین در کشف استعدادهای هنرمندان عنوان کرد.

نزدیک به سه سال است این مجتمع بدلیل کمبود اعتبار به بهره برداری نرسیده است .با توجه به نبود فرهنگسرا و سالن آمفی تئاتر در شهر ستان رابر و اهمیت چنین فضاهایی برای رونق اندیشه های اسلامی و ایرانی بسیار مهم  است .

شایان ذکر است این شهرستان دارای  هنرمندان موفق در عرصه های فرهنگی ،ادبی و هنری می باشد که همچنان در کشور و استان می درخشند .

مجتمع فرهنگی بعثت رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب