پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:24:32 - سه شنبه 5 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محمدباقر قهاری قاری ممتاز استان کرمان درگذشت
قاری ممتاز استان کرمان، رتبه برتر قرائت و اذان و ابتهال مسابقات استانی اوقاف سال جاری، محمدباقرقهاری در اثر سانحه تصادف درگذشت. …

به گزارش “ صبح رابر “به نقل از “آرمان کرمان”  ، قاری ممتاز استان کرمان رتبه برتر قرائت و اذان و ابتهال مسابقات استانی اوقاف سال جاری آقای محمدباقر قهاری و همسرشان (نوه امام جمعه کرمان) در اولین ساعات امروز دوشنبه چهارم اسفند، در محور کرمان – مشهد در اثر سانحه تصادف به لقاءالله پیوستند.

ضمناً اخوی آن مرحوم که از قاریان می باشد و در این سانحه حضور داشتند لیکن ایشان در وضعیت وخیمی به سر می برد. تنها مانده این سانحه که جان سالم به سر برده است، فرزند یکساله آن زوج مرحوم می باشد.

انتهای پیام/

  1. مجید زکی لو   اسفند ۵, ۱۳۹۳  

    انّا لله و انّا الیه راجعون – از اینکه جامعه قرآنی یکی از قاریان ممتاز خود را از دست داد بسیار متالم و متاثر شدیم لذا به نمایندگی از موسسات و مراکز قرآن و عترت استان تهران ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت جانگداز زائر مشهدالرضا و قاری قرآن مرحوم مغفور آقای محمدباقر قهاری و همسر ایشان به بازماندگان و جامعه قرآنی استان کرمان، از خداوند سبحان مسئلت می کنیم تا به وابستگان محترم ایشان( به مصداق: اولئک علیهم صلوات من ربهم و رحمه و و اولئک هم المهتدون- بقره/۱۵۷) صبر جمیل و اجر جزیل مرحمت فرموده و این عزیز از دست رفته را با قرآن کریم و عترت(ع) محشور فرماید.
    مجید زکی لو – مدیر عامل و عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان تهران

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب