پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:40:23 - شنبه 9 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خاندان شیرازی امروز محور شیعه انگلیسی هستند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله گفت : دشمن با نفوذ در خاندان شیرازی که قبلاً‌ بزرگانی همچون میرزای شیرازی (رهبر تنباکو) را در دامان خود پرورش داده اند ؛سعی دارد که‌ به احیای بهائیت بپردازد و در حقیقت شیعه و شیعیان را در جهان تخریبکند و از این طریق به اهداف شوم خود برسد‌.

به گزارش ” صبح رابر”حجت الاسلام محسن زاده در نشست روشنگری در حسینیه جامع رابر  در خصوص  شیعه انگلیسی  گفت : دشمنان اسلام خیلی تلاش کردند جهان اسلام را دچار تزلزل کنند و نوعی شکاف در صفوف مسلمین  ایجاد کنند تا آنجایی که ظرفیت داشتند  این کار را انجام دادند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد :  حدود ۲۰۰ سال قبل انگلیسی‌ها تصمیم گرفتند فرقه هایی در درون مذهب شیعه ایجاد کنند در این راستا در ساحل دریای سرخ با یک انسان افراطی که از نبوغ فکری بالایی برخوردار بود، مواجه شدند‌.

 

وی ادامه داد‌: آنان شخص مورد نظر که شیخ احمد احسائی است را به مدینه برای تحصیلات مقدماتی بردند و در ادامه که وی خود را به ظاهر شیعه وانمود کرده بود، راهی نجف شد و در محضر بزرگان شیعه به تحصیل پرداخت و با توجه به استعداد فوق‌العاده‌ای که داشت‌، توانست در مدت زمان کو‌تاهی برخی‌ از کتب را حفظ کند.

 

محسن‌زاده تصریح کرد: این شخص چون در ارائه مطالب درسی موفق بود، ادعا کرد که با ۱۳ معصوم ‌در ارتباط ‌مستقیم است و هرگاه پیامبر (ص) مرا دعوت کند من به نزد ایشان خواهم رفت، لذا ایشان موفق شد فرقه‌ای جدید را راه‌اندازی کند و درکرمان و تبریز نیز طرفدارانی از این فرقه وجود دارند‌.

 

وی عنوان داشت: وقتی خبر دین‌سازی به روس‌ها رسید، روس‌ها که می‌خواستند از انگلیسی‌ها عقب نمانند و دین جدیدی را ابداع کنند در حوزه‌ علمیه کوهستان مازندران دو جاسوس فرستادند که پس از تحصیلات ابتدایی و مقدماتی در مازندران آنان برای ادامه تحصیل با نام مستعار به نجف اشرف رفتند .

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت‌: آنان باعلم کردن سید‌علی محمدحسینی شیرازی فرقه جدیدی به نام بابیت را راه انداختند که منشأ این حرکت‌ها و فرقه‌های جدید‌ در حقیقت انگلیسی‌ها هستند‌.

 

وی خاطر‌نشان کرد: طی هزار سال گذشته شخصیت‌ها و علمای بزرگی در خاندان شیرازی رشد و نمو کردند تا اینکه در ۵۰ سال گذشته انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال ساخت مذهب علیه مذهب بودند و موفق شدند در خاندان شیرازی نفوذ کنند.

 

محسن‌زاده یاد‌آور شد: چون دشمنان در جنگ هشت ساله با ایران همچنین در جنگ‌ها و حضور در عراق و سومالی شکست‌های پی‌در‌پی داشتند و هزینه‌های زیادی را پرداختند لذا تصمیم گرفتند جنگ را به صورت نیابتی ادامه دهند‌.

 

وی با اشاره به اینکه خاندان شیرازی محوریت فتنه رادر میان تشیّع بر عهده دارند ، ادامه داد:دشمنان با نفوذ در درون وهابیت جریان القاعده را ایجاد کردند و در ادامه با راه‌اندازی جریان داعش و جریان بوکوحرام تصمیم گرفتند دشمنی با شیعه را ادامه دهند و در حقیقت با راه‌اندازی شیعه انگلیسی ضمن اختلاف‌افکنی بین فرقه‌ها برای رژیم صهیونیستی ایجاد امنیت کنند‌.

 

محسن‌زاده گفت: دشمن در حقیقت به دنبال دور کردن مردم از مکتب اهل‌بیت (ع) به اسم‌ شیعه و جنگ شیعه با شیعه به ویژه در بین جوانان و هیئت‌های مذهبی هستند و در این راستا تا‌کنون شبکه‌های زیادی به نام اسماء مبارک اهلبیت علیهم السلام راه‌اندازی کرده‌اند که بتوانند مروج تفکر شیعه انگلیسی باشند‌.

 

وی افزود: دشمن با نفوذ در خاندان شیرازی که قبلا‌ بزرگانی همچون میرزای شیرازی رهبرنهضت تنباکو را در دامان پرورش داده سعی دارد که‌ به احیای بهائیت بپردازد و در حقیقت شیعه و شیعیان را در جهان تخریب کنند و از این طریق به اهداف شوم خود برسند، سید مجتبی شیرازی در لندن  و سید صادق شیرازی درقم   امروز محور شیعه انگلیسی هستند .

محسن زاده عنوان داشت : شیعیان به ویژه جوانان و نوجوانان باید به تقویت اعتقادات خود بپردازند و آگاهی های سیاسی ، دینی خود را بالا ببرند تا در دام افکار و فرقه های منحرف گرفتار نشوند .

 

 

وی همچنین به برخی از  انحرافاتی که  این جریان در مذهب  تشیع  ابداع کردند  اشاره کرد و گفت: لعن و تکفیر مراجع تقلید  شیعه ، توهین به بزرگان شیعه و سنی، توهین به عاشیه همسر پیامبر(ص) ، حمایت از جریان فتنه و دفاع از منافقین و دفاع از رژیم  اشغالگر غربی  قدس نمونه هایی از انحرافات این جریان می باشد.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب