پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:19:43 - پنجشنبه 14 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سلام مقام معظم رهبری به مردم سه شهرستان بافت و رابر وارزوئیه بهترین خبر سال ۱۳۹۳
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که مردم به من پیغام داده بودند به ایشان عرض کردم مردم علارغم همه مشکلات و گرفتاریهای که دارند برای تبعیت از فرامین شما آمادگی کامل را دارند وایشان متقابل به مردم سه شهرستان سلام رساندند.

به گزارش ” صبح رابر”نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ،ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ام ابیها و ریحانه نبی اکرم (ص)را محضر آقا و مولایمان امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و همه ملت شیعه تسلیت عرض نمود و در خصوص بهترین خبر سال گفت : بهترین خبر سال ۱۳۹۳ برای اینجانب که شخصی بود، روزیکشنبه ۱۰/۱۱/۹۳ به من اطلاع دادند که می توانم روز دوشنبه ۱۱/۱۲/۹۳ با حضور در مراسم نماز جماعت ظهر وعصر حسینه حضرت امام، از نزدیک با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشم .

و ی افزود : الحمد الله که این خبر محقق شد و روز دوشنبه به محضر آقا شرف یاب شدم و سلام و مراتب اطاعت و حمایت از مقام معظم رهبری را از طرف مردم سه شهرستان بافت و رابر و ارزوئیه به محضر ایشان ابلاغ کردم .

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانطور که مردم به من پیغام داده بودند به ایشان عرض کردم مردم علارغم همه مشکلات و گرفتاریهای که دارند برای تبعیت از فرامین شما آمادگی کامل را دارند وایشان متقابل به مردم سه شهرستان سلام رساندند .

منظری‌توکلی تصریح کرد: در زمینه اجرایی شاید بهترین خبری کاری که دریافت کردم این بود که به من اطلاع داده شد ، مبلغ ۷ میلیارد تومان برای ساخت تصفیه خانه و خط انتقال آب سد بافت به منظور حل مشکل و جلوگیری از بحران آب آشامیدانی مردم عزیز سه شهر بافت ،رابر و بزنجان و روستاهای مسیر از طرف هیئت دولت اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: این خبر با توجه به اینکه عزیزان مان در این سه شهر و روستاها مسیر در طول تابستان سال گذشته سختی های زیادی را متحمل شدند بهترین خبر اجرای خودش دانست .

این مسئول بدترین خبرسال را رحلت حضرت آیت الله مهدوی کنی در سال ۹۳ دانست و افزود : به طور کلی و منطقه ای عملیات داعش درعراق و تهدید به تخریب حرمین عسکریین(علیهما السلام) بدترین خبرها یی بود که در این مدت به گوش ما رسیدو الحمد الله پیروزی اخیر مردم عراق بر گروه داعش خبر خوبی که به گوش رسیده است.

وی در خصوص بهترین کاری که امسال کرده و مهم ترین ایده و برنامه برای سال بعد گفت: کارهای زیادی امسال پیگیری کردیم و بعضی ها به ثمر رسیده و بعضی ها همچنان در حال پیگیری است و ان شالله به ثمر برسد و ما سعی کردیم که کار بد نکنیم .

انتهای پیام / اختصاصی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب