پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:41:38 - جمعه 15 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برای داعش هیچ فرقه ای مهم نیست
مام جمعه هنزاء در بخش دیگری از سخنانش با اشاره گروهگ تکفیری داعش گفت: گروه داعش با دوتاکتیک انتهاری وتاکتیک آتش زدن وسوزاندن هدفش ایجاد رعب ووحشت در بین مسلمانان است و اولین طیفی که از این تاکتیکها خوشحال می شوند غربی ها هستند ووبرای داعش هیچ فرقه ای مهم نیست فقط هدفشان ایجاد رعب ووحشت بین مسلمانان است.

به گزارش “ صبح رابر”حجت الاسلام علی اکبر علیدادی امام جمعه هنزاء در خطبه های نماز هنزاء رابر مسئله تقوی را بعنوان رئیس الفضائل عنوان کرد وافزود: تقوی انسان را صبور وافتاده می کند واگر می خواهید از مشکلات وگردنه ها به خوبی عبور کنید تقوی پیشه سازید چراکه تقوی به انسان صبر می آموزدوودرآموزه های دینی ما از صبر دررده ایثار نام برده شده است.

وی همچنین با اشاره به ۱۵اسفندماه روز منابع طبیعی ،نهادینه کردن فرهنگ درختکاری وحفاظت از درختان ومنابع طبیعی را دو ماموریت مهم هر فردی در این راستابرشمرد.

امام جمعه هنزاء در بخش دیگری از سخنانش با اشاره گروهگ تکفیری داعش گفت: گروه داعش با دوتاکتیک انتهاری وتاکتیک آتش زدن وسوزاندن هدفش ایجاد رعب ووحشت در بین مسلمانان است و اولین طیفی که از این تاکتیکها خوشحال می شوند غربی ها هستند ووبرای داعش هیچ فرقه ای مهم نیست فقط هدفشان ایجاد رعب ووحشت بین مسلمانان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای رسیدن به توافق نهایی بین ایران و۱+۵شکاف وفاصله هایی وجود دارد گفت:ما بحث تحریم ها را داریم ولی از مواضع رهبری که رویکرد هسته ای است کوتاه نخواهیم آمد وتیم مذاکره کننده هم که قطعا منویات مقام معظم رهبری را دنبال می کنند باید خط قرمز رهبری را که همان مسئله هسته ای است به شدت مورد نظر قرار دهند.

خطیب جمعه هنزاء  همچنین با بیان اینکه مردم هنزاء مردمی ولایی واهل نماز ودعاهستند گفت: مردم هنزاء از لحاظ اعتقادی هیچ محرومیتی ندارند اما از لحاظ امکانات رفاهی از جمله جاده،داروخانه ودندانپزشک در محرومیت فیزیکی بسر می برند وخواستار نگاه ویژه مسئولین به مردم این منطقه شدوافزود:عدالت در توازن اعتبارات باید صورت گیرد.

علیدادی همچنین از اختصاص ۵۰۰ وام برای ساخت واحدمسکونی با۵میلیون بلاعوض وضمانت های زنجیره ای  با استفاده از اعتباراتی که براثرسیل مردادماه درشهرستان رابر بوقوع پیوست خبرداد

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب