پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:02:42 - شنبه 16 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از ادعا تا عمل / هر فتنه و فتنه گری محکوم می باشد
ائمه جمعه شهرستان رابر ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس رابر ی هر فتنه و فتنه گری را محکوم کردند

به گزارش ” صبح رابر ” حجت الاسلام جعفری  امام جمعه رابر در خصوص حمله به یک شهروند کرمانی در همایش اصلاح طلبان  اظهار داشت :  هر فتنه و فتنه گری محکوم می باشد .

وی ادامه داد :  مدعیان  آزادی بیان و مدعیان  امروز که می گویند ما نقد را می پذیریم می بایست ، صبر کنند و جواب  سؤال یک رزمنده را بدهند .
امام جمعه رابر گفت : اگر با دستور  کسی  این ضرب و شتم  صورت گرفته  مسئولین  امنیتی  و قضا باید پی گیرشوند  تا حقی  از شهروندی ضایع  نگردد و مسئولین  امنیتی و حفاظتی سالن  اجتماعات  هم  باید جواب  گو باشند .
حجت الاسلام شهابی امام جمعه موقت رابر در خصوص  ضرب و شتم رزمنده جانباز دفاع مقدس در جلسه اصلاح طلبان گفت : با توجه به اطلاعاتی که من از سایت ها و خبر گزاری ها دارم رزمنده میر حیدری یک سؤال مطرح نموده و این سؤال در خصوص فتنه بوده است.
وی ادامه داد: اما به جای جواب پرسش با ضرب و شتم روبرو شدند و این قضیه محکوم است و باید مسئولان قضایی و انتظامی پیگیری نمایند.
اگر نامبردگان اصلاح طلب  فتنه جو نبودند و حامی فتنه گران  نبودند  چرا  یک رزمنده را کتک کاری کردند
جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس رابری  در خصوص ضرب وشتم یک رزمنده دفاع مقدس پاسخ به سوال «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند؟» در همایش اصلاح طلبان کرمان گفت :  این  حرکت بسیار  زشت  بوده  کسانی که  ادعای آزادی بیان دارند  چرا از یک سؤال  اینگونه  ناراحت  می شوند
شمس الدینی  ادامه داد: اگر نامبردگان اصلاح طلب  فتنه جو نبودند و حامی فتنه گران  نبودند  چرا  یک رزمنده  را کتک کاری کردند ؟
وی با ابراز نگرانی از این اتفاق،اذعان داشت :آنها کسانی  بودند  که همراه فتنه گران بودند و حال  هم بنظر می رسد  دنبال  فتنه دیگری هستند .
این جانباز رابری این کار  را محکوم  نمود و گفت :  خواستار  برخورد  قانونی  قوه قضائیه  با اینگونه برخوردها می باشم .

از ادعا تا عمل
یکی از صاحب نظران رابری  در خصوص اهانت به یک شهروند کرمانی در همایش اصلاح طلبان در کرمان اظهار داشت:
کلمه اصلاح طلب که در حال حاضر در ادبیات سیاسی ما رایج شده است ظاهراً به معنای طلب اصلاح است در چهار چوب قوانین شریعت اسلام و نظام جمهوری.
وی ادامه داد : آنگونه که بنیادگذاران این جریان مدعی آن هستند جریانی است علیه خشونت ، افراطی گرایی و انحصار طلبی
اما کارنامه عملکرد این هموطنان چندان در این زمینه درخشان نیست و جا دارد که همه ما بجای پرداختن به جنجال سازی روی عملکرد خودمان در زمینه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی سرمایه گذاری کنیم .

در پایان در مورد آنچه در همایش اصلاح طلبان استان کرمان به وقوع پیوست چند سؤال طرح کرد :
۱- چرا کسانی که ادعای میانه روی و گفتگو سازنده و نقش آفرینی همه گروه ها و جناح ها کشور را دارند اصلاً تحمل شنیدن سخنان منتقدانه و حتی دلسوزانه دیگران را ندارند ؟
۲- به فرض مثال یک فرد در موضع گیری علیه یک مطلب و یک عملکرد در موضع انتقادی به نحوی عمل کند که با سلیقه ما سازگار نباشد آیا برخورد ما با او باید خارج از حیطه قوانین موازین نظام اسلام باشد ؟
۳- کسانی که در اظهار نظر ها هم علاقمندند که همه مطابق با رأی گروه و جناح خودشان موضع گیری کنند چگونه می توانند مدعی جلوگیری از فساد و انحصار طلبی باشند
۴- آیا پاسخ رزمنده ای که جانباز دفاع مقدس است و در راه ارزش ها اسلام و انقلاب از عزیز ترین سرمایه های خود گذشته است این است که به خاطر یک اظهار و نظر مخالف مورد ضرب و شتم و اهانت قرار گیرد ؟

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب