پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:05:28 - شنبه 16 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیا پاسخ یک سئوال ضرب و شتم است / این اتفاق مقدمه استبداد سیاه است
منظری توکلی گفت: چرا به جای پاسخ به کسی که حجت عقلی و شرعی برای حرفش دارد را مورد ضرب و شتم قرار می دهند؟ حتی اگر نظر این شخص غیرمنطقی هم باشد باز هم باید براساس آزادی بیان با او برخورد شود. …

به گزارش ” صبح رابر“علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی آرمان کرمان، در خصوص حمله به شهروند کرمانی در همایش اصلاح طلبان در کرمان اظهار داشت: آزادی و جمهوری اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می باشد اهمیت آزادی آنقدر می باشد که در کنار استقلال مطرح است و شهدای ما با این آرمان به دیدار معبود شتافتند با این آرمان که مردم آزادانه بتوانند حرف خودشان را بیان کنند.

وی با محکوم کردن این اتفاق ابراز کرد: به نظر می رسد که یکی از اشتباهات استراتژیک که دیروز در کرمان دوستان مدعی آزادی و دموکراسی مرتکب شدند این وضعیتی بود که در جریان میتینگ اصلاح طلبان در کرمان به وجود آمد.

منظری توکلی با ابراز نگرانی از این اتفاق، پرسید: چرا باید یک رزمنده دفاع مقدس کسی که بخشی از سلامت خودش را تقدیم انقلاب کرده است در یک همایش همگانی مورد حمله قرار بگیرد؟

وی ادامه داد: سوالی پرسید شد ولی آیا پاسخ آن مشت و توهین است؟ پاسخ سئوال این است که عده ی زیادی بریزند روی سر منتقد و کتک کاری کنند؟

این نماینده مجلس اظهار کرد : تعجب می کنم از کسانی که مدعی توسعه سیاسی و ازادی هستند چه طور ممکن است فردی که در دوران دفاع مقدس فرمانده گردان بوده مورد ضرب و شتم قرار بدهند؟

منظری توکلی تصریح کرد: چرا به جای پاسخ به کسی که حجت عقلی و شرعی برای حرفش دارد را مورد ضرب و شتم قرار می دهند؟ حتی اگر نظر این شخص غیرمنطقی هم باشد باز هم باید براساس آزادی بیان با او برخورد شود.

نماینده مردم بافت ، رابر و ارزوئیه تاکید کرد: اگر از این اقدامات جلوگیری نشود و ادامه پیدا کند می تواند مقدمات یک دیکتاتوری و استبداد سیاه باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما نباید خودمان را گول بزنیم ، امروز یک آدم را سرکوب کردند و فردا همه فریادها خفه می شوند. اگر قرار بود با مشت و لگد و بکارگیری تیر و تیرباری فریادهای حق طلبی خاموش شوند این انقلاب اتفاق نمی افتاد چرا که هم رژیم گذشته و هم حامیان آن به همه تجهیزات مسلح بودند.

منظری توکلی توصیه کرد: این دوستان باید در این رفتارخود تغیر جدی ایجاد کنند و گرنه آزادی ها از بین می روند و آرمان های شهدا پایمال می شوند.

این نماینده مجلس اعلام کرد: وقتی کسی روی منطق و حساب حرف دارد و در یک فضا باز که به واسطه حرمت خون شهدا ایجاد شده استدلال منطقی کند نباید مورد ضرب و شتم قرار گیرد.

وی در پایان گفت: من از اینکه در نظام جمهوری اسلامی چنین اتفاقی برای یک رزمنده دفاع مقدس افتاده است ، از همه آزادی خواهان عذر خواهی می کنم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب