پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:37:17 - دوشنبه 18 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارزیابی عملکرد دولت در حوزه فرهنگ و اقتصاد و مدیریت جهادی از زبان شهروندان رابری
مردم در گفت و گو با حبرنگار این پایگاه خبری به تحلیل عملکرد دولت در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ پرداختند و نمراتی را به این دو بخش دادند که در ادامه این گفت و گو ها را می خوانید:

به گزارش “ صبح رابر “پایان سال ۹۳ فرصت مناسبی است برای بررسی عملکرد دولت در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد؛ سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به این عنوان مزین گشت و اصولا باید عمده توجهات به این دو مقوله منعطف می‌شد.
مردم در گفت و گو با حبرنگار این پایگاه خبری به تحلیل عملکرد دولت در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ پرداختند و نمراتی را به این دو بخش دادند که در ادامه این گفت و گو ها را می خوانید:

چشم دولت در بحث اقتصادی بیشتر به دیپلماسی خارجی بسته شده است

شمس الدینی شهروند رابری با بیان اینکه دولت باید در حوزه اقتصاد و فرهنگ مقتدرانه تر عمل می کرد، اظهار داشت: عملکرد دولت در زمینه اقتصاد و فرهنگ با جمع کردن نقدینگی و ایجاد رکود بر بازار تا حدودی جلوی رشد و تورم را گرفته است .

وی ادامه داد : اما اگر رکود تورمی را بخواهد آزاد کند تورم به صورت ناگهانی بالا خواهد رفت لذا با توجه به آنچه مشاهده می شود چشم دولت بیشتر به دیپلماسی خارجی بسته شده است .

این کارمند نمره ۱۰ در حوزه اقتصادی به دولت داد و گفت :در زمینه فرهنگ بسیار ضعیف عمل کرده است و نمره ۵ هم حق او نیست .

تمام تمرکز دولت در این مدت ۲ سال بر سیاست خارجی بود

شهروند دیگری نمره صفر به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و فرهنگ داد و گفت : در بحث اقتصادی تمام تمرکز دولت در این مدت ۲ سال بر سیاست خارجی بوده تا شاید بتواند اقتصاد را به نوعی ترسیم و بهسازی کند که این امر هم به دلیل دشمنی استکبار فراهم نیست.

وی ادامه داد: دنبال اقتصاد مقاومتی هم دولت نیست می گویند تورم ۱۴ درصد است اما در سطح جامعه وضع به گونه دیگری است.

دانشجوی رابری می گوید : نمره ۷ در حوزه اقتصاد مقاومتی به دولت می دهم چرا هنوز این عملکردها تاثیری در زندگی مردم و در سفره های آنان نداشته است.

ارزیابی شما از عملکرد دولت درحوزه فرهنگ و اقتصاد چیست و چه نمره ای می دهید ؟

ادامه دارد

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب