پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:26:53 - چهارشنبه 20 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رزمایش گردان بیت المقدس رابر در دفاع از کوی و برزن برگزار می شود
سرگرد پاسدار امین مهدی پور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج شهرستان رابر در گفتگو باخبرنگار سعیر اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس با موضوع دفاع از کوی و برزن به استعداد در یک گردان از بسیجیان غیرتمند این ناحیه در روزهای ۲۱و ۲۲ اسفندماه در منطقه عمومی رزمایش و در روستای اسلام آباد از توابع شهرستان برگزار خواهد شد .

به گزارش ” صبح رابر” سرگرد پاسدار امین مهدی پور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج شهرستان رابر اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس با موضوع دفاع از کوی و برزن به استعداددر یک گردان از بسیجیان غیرتمند این ناحیه در روزهای ۲۱و ۲۲ اسفندماه در منطقه عمومی رزمایش و در روستای اسلام آباد از توابع شهرستان برگزار خواهد شد .
وی تصریح کرد :توجه به اصل پدافند غیرعامل، نمایش اقتدار و تمرین رزم در میدان همچنین حفظ انسجام سازمانی و مردمی کردن دفاع و بالا بردن توان رزمی نیروها یکی از اهم محورهای برگزاری این رزمایش می باشد .
مهدی پور خاطر نشان کرد : با اجرای تمرین های تاکتیکی در این رزمایش تلاش می شود توان مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت دشمنان نسبت به امنیت و آرامش مردم و همچنین قدرت دفاع از مناطق حساس و حیاتی و مهم شهری توسط بسیجیان ارتقاء یابد.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب