پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:53:22 - جمعه 22 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا امروز هیچ جایگزین برای مذاکرات و توافق در برنامه هسته ای ایران ندارد
منظری توکلی نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر ، ارزوئیه گفت : در عمل این را شما بسیجیان و پیشگامان انقلاب اسلامی و شهدا ثابت کرده است ،امروز استکبار به واسطه مدیریت بی نظیر و جهادی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی کلافه است ، درود خدا بر این مرد، سرباز پاک باخته و جانباز صادق ولایت که امروز دنیا را مدیریت می کند .

به گزارش ” صبح رابر”نماینده مردم شهرستان های بافت و رابرو ارزوئیه در این رزمایش منطقه ای دفاع از کوی برزن شهرستان رابرضمن تشکر و قدردانی از سردار نوری فرماندهی محترم سپاه پاسداران استان کرمان وسرگرد مهدی پور گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز انقلاب و نظام در یک پیچ تاریخی است وگذر از این پیچ تاریخی را بصیرت تعیین می کند که چگونه خواهیم گذر کرد .

وی با بیان اینکه امروز به حول قوه الهی انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است، افزود : در سوریه، فلسطین ، لبنان ، عراق ، یمن و در همه کشور های اسلامی انقلاب اسلامی دست بالارا دارد و به همین دلیل است آمریکا اینگونه به هراس افتاده است .

منظری توکلی با اشاره به اینکه آمریکا در جنگ جهانی اول ، دوم وجنگ سخت هر چه موفقیت کشورهای اروپایی داشتند به نفع خود مصادره کرد عنوان داشت : آمریکا امروز در پی آن است که در مذاکرات هسته ای آن چه را که موفقیت به دست می آید به نفع خود مصادره کند و با تمام توان بر فرجه نظام ما فشار بیاورد، اما ما از آغاز گفتیم هیهات من ذله .

وی اضافه کرد : در عمل این را شما بسیجیان و پیشگامان انقلاب اسلامی و شهدا ثابت کرده است ،امروز استکبار به واسطه مدیریت بی نظیر و جهادی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی کلافه است ، درود خدا بر این مردسرباز پاک باخته و جانباز صادق ولایت که امروز دنیا را مدیریت می کند .

این نماینده مجلس ضمن اشاره به انتخاب خوب و مناسب حضرت آیت الله یزدی به ریاست مجلس خبرگان و عرض تبریک خاطر نشان کرد : این یکی از نشانه های بصیرت در جمع خبرگان ملت و خواص است

علیرضا منظری توکلی با بیان اینکه امروز به لطف خدا ایران اسلامی در بین آتش سلامت مانده است، گفت : همه جا ناامنی و کشت وکشتار است اما به واسطه وجود رهبری ، سربازان لایق ولایت همچون شما عزیزان بسیجی امروز ما در امنیت کامل زندگی می کنیم .

وی امنیت امروز را مرهون وجود ولایت وبصیرت بسیجیان عزیز و مردم ایران دانست و  افزود:آمریکا در لبه پرتگاه است، آمریکا امروز هیچ جایگزین برای مذاکرات و توافق در برنامه هسته ای ایران ندارد چون نمی تواند جنگ کند .

نماینده مردم شهرستان های بافت و رابر و ارزوئیه با اشاره به برنامه و افق چند ساله که تا ۱۰ سال آمریکا توان لشکر کشی زمینی به هیچ یک از کشورها را ندارد اذعان داشت : آمریکا امروزدر کار یمن مانده است، اگر کوچکترین حرکتی در یمن انجام دهد ما در عربستان پاسخ آن را خواهیم داد .

وی گفت: امروز پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی ، که بسیاری از مبتکران وتحلیلگران گفته اند ،بهترین پیام در بهتر موقعیت زمانی ایشان صادر فرمودند .

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه بسیاری ازتحلیلگران ، پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا را همانند پیام حضرت امام خمینی (ره) با گورباچف مقایسه کردندو افزود :همانطور که گورباچف بعد از پیام حضرت امام (ره) امپراطوری روسیه سقوط کرد ، امپراطوری آمریکا بعد از این پیام سقوط خواهد کرد .

وی با اشاره به گفته های رئیس مجمع مردم شناسی آنسیس ایتالیا در باب پیام مقام معظم رهبری که می گوید : آینده قدرت کلمات نامه رهبر ایران را نشان خواهد داد ابراز داشت : این نامه چیزی بیش از کلماتی که در بر دارد ،دارد ،اسلام در اروپا رو به گسترش است و من عرض می کنم در آمریکا اسلام رو به گسترش است.

منظری توکلی با بیان اینکه این موفقیت ها در سایه وحدت حاصل می شود گفت : وحدتی که امروز در شهرستان رابرهست را می توان به عنوان نماد وحدت و الگوی کشور مطرح کرد .

وی با اشاره به ارتباط صمیمی ، یکدلی و همدلی بین مردم و مسئولین عنوان کرد : همین وحدت است علاوه بر حفظ نظام و انقلاب شهدا می توان کارهای بزرگی همچون بازگشت معدن درآلو به رابر ، شروع ۱۰ کیلومتر خاکبرداری و ساخت جاده بهرامجرد کرمان به رابر حل مشکل اساسی آب رابر و همچون ساخت بیمارستان رابر و بهره برداری رسیدن آن دهها کار عمرانی و آبرسانی روستایی که در سایه همین وحدت عملی شد و خواهد شد .

منظری توکلی با اشاره به آستانه عید نوروز ضمن عرض تسلیت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا (س) دخت گرامی پیامبر بهانه خلقت گفت : عید امسال پر از بوی گل یاس شده است و پر از خاطره ی گندم و دستاس شده است چینش سفره ی امسال تفاوت دارد سین هر سفره، سلامی ست که بر یاس شده است

وی با بیان همه سنت ها زیبای صله رحم و دید و بازدید گفت : دیدار و سرکشی  ازخانواده شهدا و بزرگترها ی فامیل و محله را فراموش نکنیم و سعی کنیم در مناسبت ها و گرامیداشت ها ایام شهادت ائمه و امسال نیز همانند سال های گذشته ضمن انجام این سنت های خوب و دید و بازدید حرمت ایام را مثل همیشه نگه داریم .

منظری توکلی با بیان این شعر اما غرض از عید بود آنکه توانگر بخشد جامعه نو به کسی کفش و کلاهی نخرید افزود : یکی از توصیه جدی اسلام و انقلاب توجه به حال فقیران و مستمندان است .

سرگرد امین مهدی پور نیز در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به همه بسیجیان و مسئولین در این هوای سرد گفت : امروز به ساحت مقدس مقام معظم رهبری این مطلب را عرض می کنیم هنوز راه همان است و مرد بسیار است خبر دهید که اهل نبرد بسیار است .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا گفت : این همه گروه تروریستی از داعش و دشمنان داخل و غیره هیچ غلطی نخواهند کرد چون اینجا بسیج و سپاه ، خانواده معظم و معزز شهدای که هنوز داغ عزیزانشان در سینه ها و روی دوششان سنگینی می کند .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر امنیت و آسایش امروز را مرهون خون شهدا دانست و افزود : ما باید میراث دار خون شهدا باشیم بهترین هدیه امروز بر این مجلس ذکر صلوات است .

وی این رزمایش در راستای ارتقای سطح آمادگی گردان بیت المقدس و محک ظرفیت‌های دفاعی این گردان‌دانست و گفت : ارتقای سطح آموزش، ارتقای توان رزمی، تمرین سناریوهای دفاعی، سازماندهی و حفظ انسجام از جمله اهداف این رزمایش بود.

 

مهدی پور افزود: گردان بیت المقدس در این رزمایش ضمن فراگیری آموزش‌های رزم انفرادی، دفاع شهری، صیانت و دفاع از کوی و برزن، انواع عملیات‌های لازم در دفاع شهری را پیاده سازی و اجرا کردند.

 

شایان ذکر است رزمایش ‏منطقه ای دفاع از کوی و برزن گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه شهرستان رابر به مدت ۲ روز در منطقه عمومی رزمایش واقع درروستای اسلام آباد از توابع شهرستان برگزار شد .

انتهای پیام /

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب