پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:23:51 - جمعه 29 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تیک تیک لحظه های پایانی سال ۹۳
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از وبگاه آفتاب رابرنوشت ،چشم انتظاری مردم به ساعت ها ، دقیقه ها و ثانیه ها ی پایانی سال هر چند مردم عزیز ایران دوستدارن هر چه زودتر سال ۹۴ فرا برسد و سر سفره های هفت سین کنار خانواده خود دعا کنند و تمام حاجت ها و […]

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از وبگاه آفتاب رابرنوشت ،چشم انتظاری مردم به ساعت ها ، دقیقه ها و ثانیه ها ی پایانی سال هر چند مردم عزیز ایران دوستدارن هر چه زودتر سال ۹۴ فرا برسد و سر سفره های هفت سین کنار خانواده خود دعا کنند و تمام حاجت ها و دعا ها هم  برای خود و همه دعا کنند آن لحظه بسیار لحظه نورانی و گرانقدر است که خداوند متعال نصیب بنده هاش می کند و اولین دعا برای هر مسلمانی دعای شکر خدا و سلامتی از اینکه امسال هم صحت و سلامت است و دعا کردن و نیایش خداوند را نصیبش کرده شکر و سپاسگذاری می کند و بعد دعا برای ظهور حضرت حجت (عج) و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمام دستندرکارانی که برای ملت ایران زحمت می کشند و تلاش می کنند ، سلامتی سردار سلیمانی و سلامتی ملت ایران بیماران و تمام مردم از تک تک تمام این دقیقه و ثانیه ها استفاده می کند و هر چه ساعت می گذرد فکر می کنند که کارهای بسیاری می بایست انجام می دادند و فرصت ها زود می گذرد و چقدر زود دیر می شود .

۳۶۵ روز در یک سال یعنی ۳۶۵ بار تولدی دوباره!!! هدیه‌ای وصف نشدنی از طرف یگانه معبود عالم امکان، خدای مهربانی‌ها.

بهارش را با آن همه شگفتی و زیبایی‌های خاصش به نظاره نشستیم، از گرمی تابستان لذت بردیم و از نوبرانه‌هایش به جسم مان خوراندیم، پاییزش را با آن غروب‌های دل انگیزش و رقص درختان با تنپوش برگ های زرین را با تمام وجود حس کردیم و زمستانش را با همه موهبت‌های بی شمارش مشاهده کردیم.

گرچه زمستان امسال شباهت چندانی به زمستان همیشگی نداشت، من بر این گمانم که خدا در دل زمستانش با شکوفا کردن درختان بادام و به بار نشستن بعضی از درخت هاخواست تلنگری به ما بزند که ای بنده فراموش‌کار من، در سالی که گذشت چقدر نعمت‌هایم را قدر دانستی؟ چقدر با دیدن و لذت بردن از آفریده‌های بی‌کرانم با وجودت مرا حس کردی؟

آری یک لحظه درنگم اینجا است! بیائید با خودمان صادق باشیم، خودمانیم و خدای ما.

سؤالم این است؛ در سالی که گذشت چقدر عاشقانه خدا را خواندیم؟ به چه اندازه به یادش بودیم؟ در حالی‌که او هر لحظه به یادمان بوده و هست.

حال در آخرین روز اسفند ۹۳ در حال گذر است، روزهایی که سپری شد آرزوی سال ۹۲ بود و این روزها قطعا به خواسته‌ها و تصمیمات سال پیش‌رو می‌اندیشیم.

دوازدهمین ماه سال آمد و ما هنوز ماه دوازدهم مهدی فاطمه را ندیدیم، ای کاش آرزوی قلبی‌مان در لحظه تحویل سال ظهور آرامش بخش منجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج) باشد، که یقینا با آمدنش نعمت‌های زمینی و آسمانی به بشر بخشیده می‌شود.

از تمامی مردم می خواهیم که برای همه دعا کنند که همه سالی پر برکت و پر نشاط و سرشار از صحت و سلامتی داشته باشند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب