پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:22:31 - دوشنبه 3 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سازمان بسیج رسانه استان تهران درگذشت خواهر گرامی رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت
سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با صدور پیامی درگذشت خواهر گرامی رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با صدور پیامی درگذشت همشیره رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت.

در این پیام خطاب به مقام معظم رهبری آمده است:

خبر درگذشت همشیره مکرمه‌ محترمه شما باعث تألم و تأثر اصحاب رسانه استان تهران شد.

این ضایعه که همزمان با ایام شهادت مظلومانه خاتون خلقت، مادر رسالت و امامت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) است را به حضرتعالی و دیگر بازماندگان آن مخدره‌ی مرحومه تسلیت می‌گوییم.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: مغفرت الهی و شفاعت جده سادات، حضرت فاطمه زهرا(س) را برای ایشان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم. امید است خداوند از عمر ما کاسته و به عمر پربرکت امام و مقتدای ما حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بیفزاید.

به گزارش فارس، بانو سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای همشیره گرامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، یکم فروردین ماه جاری در یکی از بیمارستان‌های تهران در ۸۹ سالگی درگذشت.

مراسم تشییع همشیره رهبر معظم انقلاب امروز (سوم فروردین ماه) ساعت ۱۶ از مسجد امام حسن عسکری (ع) در قم به سوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام و مجلس ترحیم آن مرحومه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) واقع در خیابان صفائیه برگزار می‌شود.

همچنین امشب (سوم فروردین‌ماه) مراسم ترحیم آن مرحومه در تهران بعد از نماز مغرب و عشا از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب