پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:50:03 - چهارشنبه 5 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روحانیت با توجه به رسالتی که دارند هم از دولت و ملت حمایت می کند /دولت هم باید مثل ملت باشند
امام جمعه شهرستان رابر و امام جمعه هنزاء گفت : روحانیت با توجه به رسالتی که دارند ، آن تبلیغ دین اسلام و ترویج و نشر احکام اسلام با رعایت جوانب انصاف هم از دولت و ملت حمایت می کند

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان رابر در گفتگو اختصاصی با ” صبح رابر ” در خصوص اینکه روحانیت چه نقشی در راستای همدلی و همزبانی ملت و دولت می تواند ایفا کند، اظهار داشت : روحانیت با توجه به رسالتی که دارند ، آن تبلیغ دین اسلام و ترویج و نشر احکام اسلام با رعایت جوانب انصاف هم از دولت و ملت حمایت می کند .

وی ادامه داد: دیگران و همه مردم را به شعار سال که فرمایش مقام معظم رهبری است توجه می دهد.

در خواست دولت باید همان درخواست مردم باشد

حجت الاسلام جعفری گفت : هم دلی و یک زبانی یعنی اگر مردم خواسته ای داشته باشند در خواست دولت باید همان درخواست مردم باشد، به ویژه در مسئله هسته ای ، که مردم ایران از حق مسلم خودشان کوتاه نخواهند آمد و دوست می دارند که حق شان در بحث غنی سازی اروانیم و روابط بین المللی  که با کشور های دیگر دارد ان شالله این بحث به طور کامل اجرا شود .

وی تأکیدکرد : مردم آمریکا و صهیونیست ها دشمن درجه یک خودشان می دانند ، آمریکا و کشورهای غربی را مانع پیشرفت می دانند ،دولت هم باید مثل ملت باشند .

در همه جا روحانیت وائمه جمعه طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه هنزاء نیز در رابطه با نقش روحانیت در تحقق شعار سال ۹۴ به خبرنگار “ صبح رابر” گفت : روحانیت طبق فرمایش مقام معظم رهبری که سال را به عنوان سال دولت و ملت و هم دلی و هم زبانی بیان فرمودند و لبیک گفتن به شعار مقام معظم رهبری نسبت به اتحاد و هم دلی در سفرهای تبلیغی ،برنامه ها و شبکه های مربوط زمینه ایجاد تحقق این شعار را فراهم می کند .

و ی ادامه داد: در همه جا هم طبق منویات مقام معظم رهبری ، روحانیت وائمه جمعه حرکت می کنند هم وحدت بین مسئولین و مردم شکل گیرد و هم شعار مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب