پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:26:59 - پنجشنبه 6 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درکربلا تحریم هارا زمانی برداشتندکه سرها را بالای نیزه بردند و آل رسول را به اسارت بردند /اقتصاد مقاومتی راه درمان درد های اقتصاد کشور است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت :در کربلا تحریم هارا زمانی برداشتند که سرها را بالای نیزه بردند و آل رسول را به اسارت بردند ،من بعید می دانم که یزیدیان زمان برای برداشتن تحریم ها به کمتر از این راضی باشند بنابراین باید به اقنصاد مقاومتی روی بیاوریم .

علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درگفتگوی اختصاصی با ” صبح رابر” در خصوص تلاش اتحادیه اروپا برای برگشت تحریمات۴۰شرکت کشتیرانی ایران با توجه به دور جدید مذاکرات ضمن اشاره به یکی از تذکرات شفاهی اش به وزیر محترم اقتصاد گفت : در کربلا تحریم هارا زمانی برداشتند که سرها را بالای نیزه بردند و آل رسول را به اسارت بردند .

وی ادامه داد: من بعید می دانم که یزیدیان زمان برای برداشتن تحریم ها به کمتر از این راضی باشند بنابراین باید به اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم .

 

اقتصاد مقاومتی راه درمان درد های اقتصاد کشور است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تأکید کرد :اقتصاد مقاومتی راه درمان درد های اقتصاد کشور است و ان شاالله مسئولین با عنایت ویژه به این رهنمود مهم مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی را تا حد زیادی جبران خواهند کرد و چاره جویی خواهد فرمود .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب