پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:44:30 - شنبه 8 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جمهوری اسلامی تنها لغو یکباره تحریمها را می پذیرد / فعالیت های هسته ای ایران تعلیق نمی شود
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی غیر از اینکه همه تحریم ها در یک زمان و پس از امضای توافق لغو شود توافقی را نمی پذیرد.

به گزارش “ صبح رابر” سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار سیاسی آرمان کرمان ، در خصوص اختلافات ۵+۱ با ایران اظهار داشت: هر چند در بسیاری از موضوعات به توافق و نقطه مشترک نزدیک شده ایم ولی لغو یکجا همه تحریم ها یکی از موضوعات اصلی است که هنوز باقی مانده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه همه تحریم ها در یک زمان باید لغو شود، ادامه داد: در خصوص تحریمها سیاست جمهوری اسلامی این است که تحریمها باید یکجا لغو بشود تا توافق صورت بگیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه در مورد هر کدام از بخشهای فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران نوع گفتگو و نقطه مشترکی که دو طرف به آن می رسند متفاوت است، تشریح کرد: در مذاکرات حکم کلی در مورد کل فعالیت های هسته ای ما صورت نمی گیرد ولی در مجموع فعالیت های هسته ای ایران متوقف و یا تعلیق نمی شود.

وی با اعلام اینکه احتمالا به نتیجه نرسیدن مذاکرات هم ۵۰ ۵۰ است ، گفت: هنوز هیچکس به طور قطع نمی تواند بگوید حتما توافق انجام می شود اما روند مذاکرات مثبت است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب