پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:21:34 - یکشنبه 16 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کاهش ۳۴ درصدی تلفات حوادث رانندگی در کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان از کاهش ۳۴ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در شهر ها و جاده های استان در تعطیلات نوروز ۹۴ خبر داد.

به گزارش ” صبح رابر”  به نقل از “پایگاه اطلاع رسانی بوتیا؛ سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح نوروزی پلیس از ۴۸ ساعت قبل از تحویل سال آغاز و تا پایان روز ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: در طول این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه درون و برون شهری ۳۴ درصد کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی داشتیم.

فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: این درصد نسبت به کاهش ۸ درصدی کشوری یک دستاورد بسیار مطلوب برای پلیس و دستگاه های دست اندر کار و رانندگان عزیز است.

وی اظهار داشت :در تعداد تصادفات به وقوع پیوسته درصدی با افزایش روبرو بوده ایم اما به دلیل کنترل سرعت خودرو ها و رعایت قوانین رانندگی با کاهش تعداد کشته ها روبرو هستیم.

سردار چناریان خاطر نشان کرد : در حوزه امنیتی با تدابیر ابلاغی از ناجا و تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی استان هیچگونه رخداد امنیتی در استان در این ایام نداشتیم.

وی بیان کرد: در این مدت با تلاش  همکاران انتظامی ۱۲ درصد در کنترل سرقت با افزایش روبرو بودیم که این درصد بالاتر از نرم کشوری است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب