پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:51:07 - شنبه 22 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن بداند اشک ما را نخواهد دید/تمام پاسداران این مرز و بوم فدایی رهبر معظم انقلاب هستند
مادر شهید مرتضی محمد باقری گفت: دشمنان کور شوند؛ لال شوند؛ ما زیر بار ذلت نمی رویم، اما دشمن بداند اشک ما را نخواهد دید تمام پاسداران این مرزو بوم فدایی رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  “ آرمان کرمان ” ؛ امروز آسمان بهاری کرمان از حضور پرنده های مهاجر سرشار است، دوباره دسته ای دیگر، از زمین کوچیدند، یکی از این پرنده های مهاجر، روی شانه های شهر، تا بهشت بدرقه شد، کبوتر بودند آنها که ناگاه، پرکشیدند ؛ کبوترانی که  ندای رستاخیز در گوششان طنین افکن شد و با کوله باری از اخلاص بر دوش، لبیک گوی دعوت معبود شدند.

کبوتران دلاور، قهرمان های بی مانند این سرزمین، خاک سبز وطن را از دسترس فتنه ها و دشمنی ها بیرون کشیدند و اهریمن را در جای خود نشاندند.

 پیکر شهید مرتضی محمدباقری ساعت ۸ صبح با حضور جمعی از مسئولان استان و فرماندهان انتظامی و نظامی از مقابل حسینیه ثارالله کرمان بر دوش مردم شهید پرور کرمان با شعار “این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما” به سمت گلزار شهداء تشییع شد.

مادر شهید مرتضی محمد باقری در گفت و گو با خبرنگار ” کرمان۱۴۰۰ ” گفت: پسرم فدای اسلام، فدای قرآن، سوره انفال کفایت می کند که شهداء زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی در پیامی به دشمنان اسلام و تروریست ها عنوان کرد: دشمنان کور شوند؛ لال شوند؛ ما اسلام آمریکایی نمی خواهیم؛ ما زیر بار ذلت نمی رویم،سرمان در آخور نیست، سنگ به شکم می بندیم پابرهنه، اما دشمن بداند اشک ما را نخواهد دید تمام پاسداران این مرزو بوم فدایی رهبر معظم انقلاب هستند.

خواهر شهید مرتضی محمد باقری پیام خود را به دشمنان و افرادی که برادر او را شهید کردند این گونه بیان کرد:  برادر من با افتخار و عشق به رهبر لباس مقدس پاسداری را به تن کرد، ای کسانی که مسلمانان و پاسداران اسلام را می کشید فکر می کنید با کشتن یک نفر، دیگر پاسداری نیست.

وی ادامه داد: اگر مرتضی شهید شد هستند کسانی که جای او را می گیرند،  با رفتن یک مرتضی میلیون ها مرتضی جای او را می گیرند، آن ها به نامردی و غافلگیرانه آن ها را شهید کردند، دشمنان بدانید، برادر من و امثال او به پشتیبانی رهبر فرزانه این انقلاب؛ آیت الله خامنه ای جانشان را کف دستشان گذاشتند و کور شوند همه آن هایی که نمی توانند این ها را ببینند .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب