پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:08:00 - شنبه 29 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختصاص۱۰۰۰ فقره وام مسکن به سیل‌زدگان رابر
به گزارش ” صبح رابر” علیجان سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: در جریان بروز سیل هشتم مرداد ماه سال گذشته و تخریب منازل مسکونی بخش مرکزی و هنزاء رابر با پیگیری‌های صورت گرفته، وام ساخت یک هزار واحد مسکونی مقاوم به این شهرستان اختصاص یافت. وی با بیان اینکه […]

به گزارش ” صبح رابر” علیجان سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: در جریان بروز سیل هشتم مرداد ماه سال گذشته و تخریب منازل مسکونی بخش مرکزی و هنزاء رابر با پیگیری‌های صورت گرفته، وام ساخت یک هزار واحد مسکونی مقاوم به این شهرستان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۳۶۰ فقره وام به مرکز شهر رابر و ۶۴۰ فقره به دو بخش مرکزی و هنزاء اختصاص گرفته است، افزود: مبلغ وام در مرکز شهر ۲۵ میلیون تومان و ۵ میلیون تومان بلاعوض با سود پنج درصد‌ و در بخش‌ها ۲۰ میلیون تومان با پنج میلیون تومان بلاعوض و چهار درصد سود است.

سلیمانی ابراز داشت: در حال حاضر توسط خسارت‌دیدگان از سیل پرونده‌سازی انجام و ۷۰ درصد پرونده‌ها به بانک‌ها معرفی شده‌اند که باید برای افتتاح حساب به بانک مراجعه کنند و ۵ میلیون تومان بلاعوض در مرحله اولیه به حساب‌های افراد واریز می‌شود.

فرماندار رابر همچنین از واجدان شرایط دریافت وام مسکن خواست تا‌ ۳۱ فروردین ماه جاری نسبت به تکمیل و رفع نواقص پرونده خود به بنیاد مسکن شهرستان رابر مراجعه کنند.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب