پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:28:05 - یکشنبه 30 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پذیرش پروتکل الحاقی در گرو عزت ومنافع ملی /اعلام نارضایتی فرهنگیان از تبعیض هاست نه کمبودها
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت :بعضی از بندهای پروتکل به نظر می رسد که در تعارض با منافع ملی و حکمت ،مصلحت و عزت هستند بنابراین به نظرم این بندها مورد قبول مجلس قرار نگیرد .

علیرضا منظری توکلی در گفتگوی تفصیلی با  “ صبح رابر ” در خصوص اینکه آیامجلس پروتکل الحاقی را خواهد پذیرفت، گفت :مجلس در راستای منافع ملی و عزت ، مصلحت و حکمت اقدام به حرکت می کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: پروتکل الحاقی ، چنانچه در این مسیر باشد   مورد قبول مجلس واقع می شود وگر نه بعید می دانم که این پروتکل مورد توافق قرار گیرد .

وی افزود: بعضی از بندهای پروتکل به نظر می رسد که در تعارض با منافع ملی و حکمت ،مصلحت و عزت هستند بنابراین به نظرم این بندها مورد قبول مجلس قرار نگیرد .

 

علیرضا منظری توکلی نیز در خصوص تجمعات اعتراض آمیز معلمان به خبرنگار “ صبح رابر”  گفت : بهترین جایی که یک کشور و یک ملت می تواند سرمایه گذاری کند و از این سرمایه گذاری حداکثر استفاده را ببرد و بالاترین بهره وری را داشته باشد ، تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد : بنابراین آنچه که در آموزش و پرورش خرج می شود ما ،به عنوان هزینه تلقی نمی کنیم بلکه بعنوان سرمایه گذاری می بینیم و برای سرمایه گذاری باید بیشتر انواع دیگر سرمایه گذاری همت و رغبت به خرج دهیم .

تجمعات فرهنگیان بیشتر ازاینکه برای اعلام نارضایتی از کمبود ها باشد برای اعلام نارضایتی از تبعیض هاست

وی با بیان اینکه فرهنگیان عزیز ما ازکمبودها و ناراحت وناراضی نیستند از تبعیض ها ناراحت و ناراضی هستد . تصریح کرد : همین طور ملاحظه می فرمایید تجمعاتی که فرهنگیان عزیز داشتند در زمینه خواسته های صنفی است این تجمعات بیشتر ازاینکه برای اعلام نارضایتی از کمبود ها باشد برای اعلام نارضایتی از تبعیض هاست.

منظری توکلی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی حکومت عدل است ، اذعان داشت : باید به خواسته های فرهنگیان و رفع تبعیض توجه شود و ان شالله حل مشکل شود .

این نماینده مجلس اضافه کرد : بسیاری از کارمندان دولت به شکل های مختلف حقوق شان افزایش پیدا کرده تنها قشری که حقوق شان افزایش پیدا نکرده معلمان هستند.

وی افزود: در حالی که اگر قرار بود افزایش حقوقی باشد بر اساس جمله اولی که گفتم هر چه ما خرج کنیم سرمایه گذاری است و می بایست فرهنگیان در اولویت اول باشند، مشکلات معیشتی فرهنگیان قابل مشاهده است و ما همه این مشکلات معیشتی را احساس می کنیم و از طرفی بابت تبعیض که بین اقشار مختلف کارمندی وجود دارد آن هم قابل مشاهد و ملموس است.

منظری توکلی تأکید کرد: این تجمعات ، تجمعات صنفی است و مطمئنا بعضی افراد هستند که می خواهند از این تجمعات سوء استفاده های سیاسی داشته باشند .

مواظب سوء استفاده های سیاسی بعضی افراد از تجمعات فرهنگیان باشند

وی به فرهنگیان محترم توسعه و پیشنهاد کرد: که مواظب سوء استفاده های سیاسی بعضی افراد از تجمعات فرهنگیان باشند و ان شا الله با آن بصیرت و درایتی که دارند و با مراقبت کامل از این گردهمایی ها مواظب باشند که افراد فرصت طلب در بین صفوف آنها رخنه نکند .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دولت محترم در خواست کرد: که هر چه سریعتر و به طور ویژه نسبت به حل مشکل معیشتی فرهنگیان عزیز اقدام سریع و جدی بفرمایند .

سخنان اخیر هاشمی اینقدر تعجب آور بودندکه مسئول مرکز نشر و آثار حضرت امام واکنش نشان دادند

علیرضا منظری توکلی نیز در خصوص سخنان اخیر هاشمی به خبرنگار ما  گفت :سخنان هاشمی اینقدر تعجب آور بودند که حتی آقای حمید انصاری مسئول مرکز نشر و آثار حضرت امام واکنش نشان دادند و گفتند که دفتر ایشان باید مستندات گفته های هاشمی را ارائه کند و گر نه مسئول نشر آثار حضرت امام نسبت به این اظهارات واکنش نشان می دهد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب