پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:05:28 - چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب در همه جهان است
مهدی پور با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلابی است در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه ای است بیان کرد : این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی است برای شعارهای انقلاب ، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرتها ی بزرگ با سلاح اتکاء به خدا ، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان .

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابردر گفتگو با خبرنگار “ صبح رابر” گفت :یکی از نهاد هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد مقدس برداشت .
مهدی پور ادامه داد:  هدف از تشکیل سپاه پاسداران نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان الهی و گسترش حاکمیت قانون خدا است ،تقویت توان دفاعی از راه همکاری با دیگر نیروها و آموزش های نظامی از دیگر اهداف تشکیل این نهاد به شمار می رود .
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلابی است در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه ای است بیان کرد : این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی است برای شعارهای انقلاب ، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرتها ی بزرگ با سلاح اتکاء به خدا ، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان .

فرمانده سپاه شهرستان رابر با اشاره به جایگاه این نهاد مقدس افزود : می توان به کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد آنجایی که معظم له می فرماید:سپاه در تاریخ شناخته شده خود ما ، یک پدیده کم نظیر و شاید بی نظیراست یعنی سپاه موجودی است که ولادت و رشد و نمای آن در صحنه انقلاب آن هم در عرصه دشوارترین آزمون های انقلاب بود .
وی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و بسیجیان سلحشور تصریح کرد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج رابُر با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، این روز به عموم بسیجیان و پاسداران سلحشور و امت حزب ا.. و انقلابی تبریک عرض کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رابر  در پایان اعلام داشت : که آمادگی لازم در جهت نقش آفرینی مؤثر در تمامی عرصه ها دارد .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب