پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:24:19 - چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عربستان در هر کجا که وارد شد شکست خورده است/نتیجه جنگ کینه ملت های مسلمان نسبت به آل سعود بود
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت : عربستان نیز در هر کجا که وارد شده ناموفق بوده است و نمی تواند موفق باشد و نمی تواند شأنیتی برای خودش ایجاد کند.

به گزارش” صبح رابر”عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با سرویس سیاسی ” آرمان کرمان ” در رابطه با دلایل اتمام جنگ توسط عربستان و اعلام بیانیه ی آتش بس گفت : این سنت الهی بوده است که هر کس در راه خدا تلاش کند خدا مسیر را به او نشان می دهد و او را یاری می کند ؛ ما بار دیگر اراده مردم را دیدیم که بر ظلم و ستم مسلط شد.

رهبری گفته بودند که مردم یمن پیروز این صحنه خواهند بود/عربستان در هر کجا که وارد شد شکست خورده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : مقام معظم رهبری هم بر همین مبنا اشاره می کند که آمریکا هیچ گونه شانسی برای پیروزی ندارد و مردم یمن پیروز این صحنه خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه ما امروز شاهد بودیم زمانی که ملت ها اراده می کنند که خودشان حاکمیت را در دست بگیرند قطعا پیروز خواهند بود ؛ تاکید کرد : عربستان نیز در هر کجا که وارد شده ناموفق بوده است و نمی تواند موفق باشد و نمی تواند شأنیتی برای خودش ایجاد کند.

عربستان دراین جنگ جز کینه ملت های مسلمان هیچ نتیجه ای را بدست نیاورد

منصوری آرانی بیان کرد : عربستان دراین جنگ جز کینه ملت های مسلمان هیچ نتیجه ای را بدست نیاورد ؛ آل سعود در عراق  ، افغانستان همین کار را انجام داد و در نهایت شکست را پذیرفت ؛ در آخر نیز حمله به یمن تجربه شکست دیگری برای عربستان بود .

این نماینده مجلس با تاکید براینکه عربستان راهی جز خاتمه ی جنگ نداشت ؛ تصریح کرد : امیدواریم این بار کسب تجربه کند تا  این همه به ملت های مسلمان به ویژه غیر نظامیان ضربه وارد نکند.

عربستان به عنوان یک کشور کودک کش شناخته شد

وی در رابطه با گفته های سخنگوی کمیته مشترک پس از اتمام اعلام بیانیه اش در پاسخ به این سوال که نقش ایران در جنگ چه بوده است  و تغییر دیدگاهش نسبت به ایران ؛ نیز گفت : در این جنگ ؛ آل سعود به عنوان مقصر شناخته شده است و همه دنیا این کشور را به عنوان یک کشور کودک کش شناخته اند دیگر نمی تواند کشور دیگر را مقصر بداند.

منصوری آرانی گفت : البته ما می توانیم بگوییم دیپلماسی ایران توانست روی ائتلاف کشورهایی چون پاکستان کار کند تا آنها را از عربستان جدا کند که دست از یاری بردارند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب