پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:44:00 - چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنگ نرم و فرهنگی مهمترین مأموریت امروزسپاه پاسداران است
سرگرد مهدی پور با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نیز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و با گذر از پنج مرحله انقلاب به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت : بنابر این با گذر از همه این مراحل، یکی از مهمترین مأموریت های امروز ، جنگ نرم و فرهنگی است

به گزارش” صبح رابر“فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر در جمع خبرنگاران در خصوص نقش و ماموریت های سپاه و اهدافی راکه دنبال می کند، گفت: در هر مأموریت و فلسفه وجودی سپاه پاسداران نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است .

 

وی ادامه داد: امروز با توجه به اینکه سپاه در تمامی عرصه های چه در عرصه نظامی، سازندگی ، فرهنگی و … کارنامه خوبی از خود نشان داده است .

سرگرد مهدی پور با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نیز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و با گذر از پنج مرحله انقلاب به فرموده رهبر معظم انقلاب : ۱- پیروزی ۲- استقرار حکومت اسلامی ۳- ساختن دولت یا اسلامی کردن نظام و دولت ۴- تشکیل جامعه اسلامی و ۵- تشکیل جامعه جهانی اسلام، نیز تصریح کرد: بنابر این با گذر از همه این مراحل، یکی از مهمترین مأموریت های امروز ،  جنگ نرم و فرهنگی است .

وی افزود: با معیار ایمان ، تقوا، جهاد، شهادت و در یک کلام از گشتن این سازمان با معنویت باعث شده است که در نقش های مختلف جنگ سخت ، نیمه سخت و جنگ نرم سربلند باشد .

فرمانده سپاه شهرستان رابردر پایان گفت : از خدا می خواهیم که این توان را به همه پاسداران و بسیجیان عنایت فرماید که با نیت خالص، عزمی راسخ و برای رضای خدا به دفاع از دین و نگهبانی از دین خدا با جدیت تمام این امکان را مقدر سازد که وظیفه حقیرمان را به نحوه مطلوب و شایسته به انجام و پایان برسانیم .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب