پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:15:02 - سه شنبه 4 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اذعان اینتل‌ست به فشارهای امریکا برای قطع شبکه‌های ایرانی
به گزارش “صبح رابر”آدام زوبین رئیس دفتر کنترل دارایی خارجی خزانه داری امریکا که یک یهودی اشکنازی می باشد. شرکت خدمات ماهواره‌ای اروپا، اینتل‌ست، تصمیم گرفته است تا شبکه‌های ایرانی از جمله شبکه پرس تی‌وی را از تاریخ اول جولای به عنوان بخشی از موج بی سابقه ‌حملات تحت رهبری امریکا علیه رسانه‌های ایرانی، قطع […]

به گزارش “صبح رابر”آدام زوبین رئیس دفتر کنترل دارایی خارجی خزانه داری امریکا که یک یهودی اشکنازی می باشد.آدام زوبین رئیس دفتر کنترل دارایی خارجی خزانه داری امریکا که یک یهودی اشکنازی می باشد.

شرکت خدمات ماهواره‌ای اروپا، اینتل‌ست، تصمیم گرفته است تا شبکه‌های ایرانی از جمله شبکه پرس تی‌وی را از تاریخ اول جولای به عنوان بخشی از موج بی سابقه ‌حملات تحت رهبری امریکا علیه رسانه‌های ایرانی، قطع کند.

اینتل ست اذعان کرده است که این شرکت تحت فشارهای امریکا شبکه های ایرانی را قطع می‌کند.

این شرکت خدمات ماهواره ای گفته است که اینتل ست در پی تمدید توافق با شبکه های ایرانی بود اما دولت امریکا مصمم است تا مانع چنین اقدامی از سوی اینتل ست شود.

پرس تی وی مطلع شده است که دفتر کنترل دارایی های خارجی، آژانسی در خزانه داری امریکا به ریاست آدام زوبین که یک یهودی اشکنازی می‌باشد، پشت این فشارها به اینتل ست علیه ایران بوده است.

پرس تی وی پیش تر از دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری امریکا خواستار پاسخ شده بود اما جوابی از آن دریافت نکرده است.

دولت ها و شرکت های ماهواره ای اروپایی می‌گویند شبکه های ایرانی را از ژانویه ۲۰۱۲ قطع کردند و تحریم های غربی علیه ایران را به عنوان بهانه این اقدام مطرح می‌کنند.

این در حالی است که مایکل مان سخنگوی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به پرس تی‌وی گفته است که رسانه‌های مشمول این تحریم‌ها نمی‌شود.

در همین حال،شرکت ماهواره‌ای اسرائیلی – فرانسوی یوتل ست با ارسال نامه‌هایی به چندین شرکت ماهواره ای از آن‌ها خواسته است تا همکاری با شبکه‌های ایرانی را متوقف کنند. لابی اسرائیل در امریکا نیز آشکارا از تلاش‌های اروپایی برای قطع برنامه‌های شبکه‌های ایرانی حمایت کرده است.

پرس تی وی می‌گوید،حمله به رسانه‌های ایرانی نقض آشکار ماده ۱۹ «اعلامیه جهانی حقوق بشر» است که بر حق آزادی رسانه‌ها تاکید دارد.

م ر/م ر

منبع :پرس تی وی

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب