پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:36:19 - سه شنبه 8 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه دختر۸ساله بمی به فیتیله ایها،پدرش را از قصاص نجات داد+تصاویر
با نامه یک دختر بچه بمی به برنامه فتیله و کمک خواستن وی برای نجات پدرش از حکم اعدام عوامل این برنامه برای گرفتن بخشش از خانواده مقتول تلاش می کنند و در نهایت فرد اعدامی مورد لطف و بخشش اولیای دم قرار گرفت.

به گزارش ” صبح رابر”به نقل از” ارگ نیوز”،«سلام عمو فیتیله‌ای‌ها. من پدرم را دارم از دست می‌دهم و بجز خدا و شما، راهی برای نجات او ندارم. شما بچه‌ها را دوست دارید، پس کاری کنید تا پدرم قصاص نشود و من بی‌پدر نشوم. دیگر کسی را ندارم تا به او مراجعه کنم و از شما می‌خواهم رضایت اولیای دم را بگیرید».

این بخشی از نامه دختر هشت ساله ای است که برای نجات جان پدر اعدامی خود خطاب به بازیگران برنامه «فیتیله» نوشته بود.

او وقتی پدر خود را در یک قدمی چوبه دار دید، به بازیگران برنامه تلویزیونی «فیتیله» شبکه دو سیما نامه ای نوشت و برای نجات پدرش درخواست کمک کرد. پس از این نامه، فیتیله ای ها راهی گرگان شده و با تلاش آنها و مسئولان دادگستری کرمان اولیای دم رضایت خود را اعلام کردند.

محمد مسلمی، بازیگر و کارگردان برنامه «فیتیله» هم در جمع خبرنگاران گفت: اواسط اسفند سال گذشته از شورای شهر شهرستان بم با ما تماس گرفته شد و اعلام کردند، دختر هشت ساله ای در نامه ای به برنامه «فیتیله»، درخواست کرده برای جلب رضایت اولیای دم تلاش کنیم. نامه دختر خردسال با این مضمون بود؛ «من پدرم را دارم از دست می دهم و بجز خدا و شما، راهی برای نجات او ندارم. شما بچه ها را دوست دارید پس کاری کنید تا پدرم قصاص نشود و من بی پدر نشوم». بعد از اطلاع از این نامه، راهی شهر گرگان شدیم.

وی ادامه داد: اولیای دم فقط قصاص می خواستند و زمانی که متوجه حضور ما شدند، اجازه دادند وارد خانه شان شویم و با آنها صحبت کنیم. البته در این جلسه تعدادی از مسئولان شهر گرگان هم حضور داشتند. پس از صحبت های اولیه قرار شد اولیای دم درباره درخواست ما فکر و بعد تصمیم گیری کنند.

مسلمی افزود: در تعطیلات نوروز اولیای دم به شهر بم رفته بودند که با تلاش مسئولان قضایی استان سرانجام رضایت خود را اعلام کردند. مستندی را در این خصوص ضبط کرده ایم که برای ترویج حس بخشش و گذشت در جامعه بزودی از برنامه «فیتیله» پخش خواهد شد.

زندانی2

 

 

نامه دختر8ساله بمی به فیتیله ایها،پدرش را از قصاص نجات داد+تصاویر

 

 

زندانی3

 

 

زندانی

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب