پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:08:13 - چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ولایت پذیری و ولایت مداری از پیام های اصلی کتاب هایی امروزه خاطرات آزادگان برای نسل آینده است
مختار افروغ یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان رابر در رابطه با کتاب های دفاع مقدس حاوی چه پیامی برای نسل چهارم انقلاب هستند افزود : ایثار ،مقاومت ، از خودگذشتگی ، ایستادن در مقابل مشکلات و ولایت پذیری که یکی از پیام های اصلی کتاب هایی که امروزه خاطرات آزادگان و آن دست نوشته ها برای نسل آینده است .

به گزارش ” صبح رابر“با نظر به رونمایی از تفریظ مقام معظم رهبری بر کتاب آن بیست و سه نفر ، در همین راستا گفتگویی کوتاه با آزاده هشت سال دفاع مقدس داشتیم که در ادامه می خوانید:

آن-۲۳-نفر

مختار افروغ یک از آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان رابر در خصوص نقش آزادگان استان کرمان در دفاع مقدس گفت : نقش آزادگان در نشر آثار ، افکار و عملکردهای خاطرات دلاورمردی های شهدا ویکی دیگر خود آزادگان به عنوان آثاری از اثرهای جنگ هستند که می توانند برای نسل حال و آینده نقش آفرین باشند و فرهنگ دفاع مقدس و جبهه و جنگ را نشر دهند.

وی ادامه داد: آنها می توانند خودشان به عنوان کسی که مبلغ دوران دفاع مقدس است برای مردم و هم برای آیندگان و بخشی از کتاب ها نوشته شده در نشر دفاع مقدس اثر گذار باشند و دوران حال ، آینده و نسل الان بهتر می توانند دوران جنگ و اینکه چگونه کشور اداره می شود درک کنند .

این آزاده دفاع مقدس نیز در رابطه با کتاب های دفاع مقدس حاوی چه پیامی برای نسل چهارم انقلاب هستند افزود : ایثار ،مقاومت ، از خودگذشتگی ، ایستادن در مقابل مشکلات و ولایت پذیری که یکی از پیام های اصلی کتاب هایی که امروزه خاطرات آزادگان و آن دست نوشته ها برای نسل آینده است .

وی ولایت پذیری و ولایت مداری در همه زمان عامل موفقیت ها ایثار و شهادت و از خودگذشتگی  دانست و تصریح کرد : یکی از موفقیت ها ولایت پذیری و ولایت مداری در آن زمان امام خمینی(ره) و امروز مقام معظم رهبری همین گوش به فرمان بودن است و ایثار ،از خودگذشتگی ، استکبار ستیزی در مقابل دشمن خم به ابرو نیاوردند تا آخرین قطره خون خودشان جنگیدند از پیام های آزادگان دانست.

افروغ یکی از اهداف تدوین کتب دفاع مقدس اینکه حقایق را به نسل ها انتقال دهند دانست و اذعان داشت : بهترین راه اینکه از خود رزمندگان و آزادگان آنهایی که در عملیات حضور داشتند کسانی دست اندرکاراند از زبان خودشان بنویسند و نشر بدهند و حقایق را به هر طریق از زبان افراد بنویسند ، نگهداری و به نسل آینده منتقل کنند .

وی با اشاره به کتاب آن ۲۳ نفر گفت : با ۲۳ نفر مدت زیادی با هم در اسارت بودیم ، یوسف زاده ، دکتر شیخ حسینی، محمود آبادی ،رضا قلی زاده، احمد علی حسینی و …آزادگانی بودند که هر روزب ا عراقی ها درگیر بودنددشمن می خواست تبلیغ سوء از آنهاکنند که این ۲۳ نفر نقشه شان راهمیشه نقش بر آب می کردند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب