پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:15:34 - پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر(ص)، شعار نیست بلکه فرهنگ است
کار گر نمونه کشوری گفت:بزرگترین پاداش کارگر نمونه شدن برای من زمانی بود که میهمان ویژه حضرت آقا شدم وبا ورود به بیت رهبری ، دیدن ایشان وشنیدن سخنشان در باب بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر(ص)، شعار نیست بلکه فرهنگ است ،به کارگر بودن خودمان با تمام وجود افتخار کردیم.

به گزارش “ صبح رابر“قاسم زاده کار گر نمونه کشوری در صنعت لاستیک در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری و تحلیلی “کارگران کرمان” گفت:طرح ایجاد قابیلت تِرِد دوبل اف بی آر، تولید یک سایز در گروه صنعتی بارز در قسمت عاج یا ترد ، و ساخت یک حلال کمیاب به صورت روزانه است .
در بیان دلایل انتخاب خود به عنوان کارگر نمونه گفت:اولین مرحله این بود که کمیته ای تحقیقاتی در کارخانه سال گذشته تشکیل و این پروزه ارزیابی شد ،این طرح در سطح کارخانه به عنوان بهترین و موثرترین پروژه شناخته شد و در سال ۹۳ تیم ارزیاب اداره کار وتعاون ورفاه اجتماعی  به همراه تیم گروه صنعتی بارزکشور به کارخانه آمدند و خواستار انجام عملی این طرح شدند و در اواخر فروردین به عنوان بهترین طرح گروه صنعت پذیرفت شد و بنده به عنوان کارگر نمونه معرفی شدم.
قاسم زاده در ادامه افزود:عنوان ایجاد قابلیت ، ترد دوبل اف بی ار، در ایران برای اولین باردر کارخانه لاستیک بارز کرمان طراحی شد که دردیگر کشورهای بزرگ صنعتی و در ۱۲ کارخانه لاستیک داخلی هم تولید نشده است ، امیداریم که طرح ترد اف بی آر در ایران به تولید انبوه برسد.
کارگر نمونه کشوری در باب مزایای این طراحی ابراز کرد:۱- بدون نیاز به مصرف انرژی بیشتر، افزایش ۲ برابری تولید است ،در قسمت اکسترودر هم که ازیک مارپیچی استفاده میشود، برای مرحله کوشیون گذاری،کوشین ، یک لایه چسبنده است که زیر ترد یا عاج لاستیک قرار میگیرد که چسبندگی بین عاج ومجموعه زیرین را بیشتر میکند،این کوشیون قبلا در یک مارپیچی اولیه زده می شد، در حال حاضر به یک مارپیچ ثانویه منتقل شده و با نظری که از طرف کمیته انرژی صادر شده کاهش مصرف انرژی راخواهیم داشت.

 

وی در ادامه افزود:۲-کاهش استفاده حلال به ۲۵ لیتر، حلال یا ثمنت، که هر لیتر آن بالای ۴۰۰۰ تومان بود.
۳-ریبوک وضایعات ،۱۰%تولید ضایعات بود اما الان به علت اتوماتیک شدن مرحله کوشین گذاری وسنتر که خود دستگاه اتوماتیک ،سنتر میکند این ضایعات به صفر رسیده است.
قاسم زاده در بیان برداشت خود از صحبت های مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران وتاکید معظم له بر تولید داخلی به جای واردات گفت: تمام کارخانه های لاستیک با معضل واردات روبه رو هستند و با توجه به اینکه  لاستیک در داخل کشور تولید میشود چه نیازی است که یک کالا را بیرویه از خارج وارد کرد ، ارزش کار وکارگر  در واحد تولیدی بسیار بالاست و با این واردات، ارزش کار و تولید داخلی از بین خواهد رفت.
وی در پایان خاطر نشان کرد:بزرگترین پاداش کارگر نمونه شدن برای من زمانی بود که میهمان ویژه حضرت آقا شدم وبا ورود به بیت رهبری ، دیدن ایشان وشنیدن سخنشان در باب بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر(ص)، شعار نیست بلکه فرهنگ است ،به کارگر بودن خودمان با تمام وجود افتخار کردیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب