پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:49:00 - چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام ظریف به وزیر سعودی خلاف عزت و حکمت بود
نماینده مردم رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت : سیاست خارجه ما باید بر اساس مصلحت ،عزت و حکمت باشد به نظر من هم مصلحت ،حکمت و عزت ایجاب می کرد که وزیر خارجه ما در این جریان سکوت می کرد.

علیرضا منظری توکلی  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با “صبح رابر” در خصوص پیام تبریک وزیر خارجه ایران به وزیر سعودی گفت :سیاست خارجه ما باید بر اساس مصلحت ،عزت و حکمت باشد به نظر من هم مصلحت ،حکمت و عزت ایجاب می کرد که وزیر خارجه ما در این جریان سکوت می کرد.

وی با اشاه به اینکه آل سعود با بی رحمی در حال کشتار زن و کودک پیرزن و پیرمرد و غیر نظامیان یمن است اضافه کرد:امروز مردم مسلمان یمن انتظار دارد که کلیه مسلمانان از آنان حمایت کنند .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حدیث پیامبر که فرمودند هر کس بشنود ندا دهنده ای که، ندا می دهد ای مسلمانان و او را اجابت نکند مسلمان نیست ، تاکید کرد: امروز فریاد مظلومیت مردم یمن بلند است.

منظری توکلی عنوان داشت : ما باید امروز به هر شکل ممکن به مستضعفین یمن ،که در زیر بار بمب های آمریکایی و صهیونیستی در حال شهادت هستند به هر شکل ممکن کمک کنیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب