پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:14:34 - یکشنبه 9 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قیمت اعتقادات مردم چند است!
سید.ا.ن به گزارش”صبح رابر”به چه قیمتی با اعتقادات مردم بازی می شود؟آیا خدمت گزاران واقعی برای برگشتن به قدرت در شریعت اسلام دست به هر کاری می زنند؟  یعنی حب قدرت و در راس دولت بودن فقط خدمت به خلق الله است؟ یک روز هوگو چاوز رجعت می کند یک روزی هم احمدی نژاد، حتما […]

سید.ا.ن

به گزارش”صبح رابر”به چه قیمتی با اعتقادات مردم بازی می شود؟آیا خدمت گزاران واقعی برای برگشتن به قدرت در شریعت اسلام دست به هر کاری می زنند؟  یعنی حب قدرت و در راس دولت بودن فقط خدمت به خلق الله است؟ یک روز هوگو چاوز رجعت می کند یک روزی هم احمدی نژاد، حتما نعوذ بالله مشائی هم امام زمان است نیازی به رجعت ندارد.

چقدر راحت اذهان و اعتقادات مردم را به هر سمت و سویی که می خواهند منحرف می کنند و هر ادعای کذبی را به خورد مردم می دهند. یک روز فردی به نام مشائی از راه می رسد و مدعی رابطه با امام زمان می شود و به دولت القاء می کند که هر عزل و نصبی را با رای و نظر او انجام دهد چرا؟ زیرا ایشان با امام زمان مشورت می کند و با هماهنگی با ایشان است. آیت الله بهجت چندین مکاشفه با امام زمان (عج) داشتند تا زمانی که در قید حیات بودند هیچ صحبتی از آنها نشد اما مشائی شب می خوابد صبح که بیدار می شود دیداری تازه کرده و یک مشت مهملات تحویل اعتقادات مردم می دهد.

۳۴ سال از انقلاب مردم ایران می گذرد اما تا به حال در هیچ یک از دولتهایی که برسر کار آمده اینقدر با اعتقادات مردم بازی نشده است. جای بسی تاسف دارد دولتی که به نظر بعضی از آقایان پاک ترین دولت و خدمتگزارترین دولت بود چرا این گونه رفتار غیر متعارفی را از خود نشان می دهد؟ این دولت چرا این همه تز در مورد از بین بردن عقاید مردم می دهد درباره اقتصاد و بهتر شدن معیشت مردم کاری نمی کند و گرانی و بی ثباتی در بازار را به جان مردم انداخته است، نمی تواند از همان جلساتی که با امام زمان خودشان دارند برگزار کنند و مشکلات مردم را در آن جلسه حل کنند؟ فقط دولت بودجه برای برگزاری همایش ۱۰۰ هزار نفری و تجلیل سوم تیر و قدردانی از خادمان دارد ولی بودجه برای نجات مردمی که در منجلاب بی پولی و اقتصاد مریض دست و پنجه نرم می کنند ندارد. آیا تقدیر و تشکر از خود کردن، قدردانی از خدمتی است که انجام شده یا خود ستایی و خود خواهی است. آیا می شود بهتر از این تعبیری داشت؟

معارف عمیق مهدویت ضامن سلامت و سعادت جامعه و فرد فرد انسان‌هاست، اعتقاد به بشارت‌های پیامبران گذشته و ائمه دین(علیه السلام) افراد با انگیزه و پرتوانی را در جامعه می‌تواند پرورش دهد، باور به حضور امامی ناظر بر اعمال، از جنبه فردی موجب پاک نگاه داشتن روح و پیراستن اعمال از زشتی‌هاست و از جنبه اجتماعی باعث همدلی مومنان و ایستادگی در برابر ظالمان می‌شود پس اگر این اعتقادات مردم را با این گونه حرف ها به تزلزل بکشاندیم و این ثباتی که در اعتقادات مردم وجود دارد را از بین ببردیم جامعه به هرج و مرج گرایش پیدا کرده تبدیل به کشور هفتاد و دو ملت می شوید.

بر اساس روایات و احادیث رجعت کنندگان ۴ دسته اند: ۱. پیامبران از آدم تا خاتم ۲. امامان معصوم علیهم السلام ۳. مومنان خالص ۴. کافران خالص. پس در این میان تنها خداوند از باطن افراد با خبر است و میزان خلوص افراد را تعیین می کند و کسانی را که رجعت می کنند مشخص می کند.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب