پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:55:20 - شنبه 1 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آموزش در My Computer میانبرهای دلخواه ایجاد کنید
به گزارش”صبح رابر”استفاده از میانبرها (Shortcut) در ویندوز، دسترسی به بسیاری از نرم‌افزارها یا پوشه‌ها را آسان می‌کند. بسیاری از کاربران نیز با روش ایجاد میانبر در سیستم‌عامل آشنایی دارند و براحتی می‌توانند میان‌برهای نرم‌افزار یا پوشه‌های موردنظرشان را به بخش‌هایی همچون دسکتاپ منتقل کنند. گاهی اوقات دسترسی به یک نرم‌افزار یا پوشه از پنجره […]

به گزارش”صبح رابر”استفاده از میانبرها (Shortcut) در ویندوز، دسترسی به بسیاری از نرم‌افزارها یا پوشه‌ها را آسان می‌کند. بسیاری از کاربران نیز با روش ایجاد میانبر در سیستم‌عامل آشنایی دارند و براحتی می‌توانند میان‌برهای نرم‌افزار یا پوشه‌های موردنظرشان را به بخش‌هایی همچون دسکتاپ منتقل کنند. گاهی اوقات دسترسی به یک نرم‌افزار یا پوشه از پنجره My Computer می‌تواند سریع‌ترین روش دسترسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشد. اما چنانچه مایل به ایجاد میانبرهای دلخواه خود در My Computer هستید می‌توانیداز روش زیر کمک بگیرید:

توجه: این روش در ویندوزهای ۷ و ۸ قابل استفاده است و احتمال دارد در ویندوز ویستا نیز بتوانید آن را اجرا کنید.

۱ـ کلیدهای Win + R را از روی صفحه‌کلید فشار دهید تا پنجره Run نمایش داده شود.

۲ـ عبارت زیر را در کادر مربوطه وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید:

%appdata%|microsoft|Windows|Network Shortcuts

۳ـ در این مرحله پنجره‌ای از ویندوز اکسپلورر به‌شما نمایش داده می‌شود. هر فایل یا پوشه یا هر موضوع دیگری که در این پنجره قرار گیرد، به‌صورت موضوعات اضافه در صفحه My Computer نیز قابل مشاهده است. برای اضافه کردن میانبر جدید از پوشه یا نرم‌افزار موردنظر خود می‌توانید با طی مراحل زیر کار را دنبال کنید.

۴ـ در بخشی خالی از صفحه کلیک راست کرده و پس از انتخاب گزینه New، روی Shortcut کلیک کنید.

۵ ـ با کلیک روی گزینه Browse فایل موردنظرتان را انتخاب کرده و در ادامه با کلیک روی Next و اختصاص یک نام دلخواه به میانبر جدید، مراحل را دنبال کرده و تا انتها پیش بروید.

۶ ـ پس از اتمام کار چنانچه به پنجره My Computer مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد میانبرهای جدید شما در این بخش نیز قابل دسترسی و مشاهده است.

منبع :دریچه اطلاعات باشگاه خبر نگاران

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب