پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:23:10 - یکشنبه 9 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۳
عملکرد تیم ملی والیبال ایران در نخستین دوره حضورش در مسابقات لیگ جهانی تاکنون روند صعودی داشته است و این امر حاکی از مسیر رشد والیبال ایران در سطحی کلان است. طبق قرعه کشی انجام شده پس از شروع مسابقات لیگ جهانی، تیم ملی والیبال کشورمان نخستین دیدارش را در مصاف با تیم ملی روسیه […]

عملکرد تیم ملی والیبال ایران در نخستین دوره حضورش در مسابقات لیگ جهانی تاکنون روند صعودی داشته است و این امر حاکی از مسیر رشد والیبال ایران در سطحی کلان است.
طبق قرعه کشی انجام شده پس از شروع مسابقات لیگ جهانی، تیم ملی والیبال کشورمان نخستین دیدارش را در مصاف با تیم ملی روسیه در شهر کالینینگراد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و در دیدار دوم مقابل این کشور توانست یک ست از قهرمان المپیک بگیرد و در پایان با نتیجه سه بر یک شکست خورد و بدون کسب امتیاز تیم ملی به ایران بازگشت.
در سومین دیدار از سری مسابقات لیگ جهانی در تهران ملی پوشان کشورمان به مصاف صربستان رفتند و در این بازی تیم ایران سه ست را به قهرمان  قاره سبز واگذار کرده و ۲ ست را از آنها گرفت و اولین امتیاز لیگ جهانی خود را در پایتخت کسب کرد.
دومین دیدار تیم ملی والیبال کشورمان مقابل صربستان در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی تهران با نتیجه سه بر ۲ به نفع تیم ایران به پایان رسید و والیبال کشورمان با کسب ۲ امتیاز این بازی در مجموع سه امتیازی شد.
پنجمین دیدار تیم ملی ایران در شهر مودنا ایتالیا برگزار شد و تیم ایران در نبردی سنگین مقابل لاجوردی پوشان سه بر یک پیروز شد و برای نخستین بار در لیگ جهانی ۲۰۱۳ سه امتیاز کامل بازی را به دست آورد و با کسب مجموع شش امتیاز از پنج بازی مکان پنجم گروه B  را به خود اختصاص داد.
نمودار روند امتیاز گیری تیم ملی ایران در بازی های لیگ جهانی ۲۰۱۲ در پنج بازی برگزار شده تاکنون به شرح ذیل است.
اگر به نمودار ست های برده ایران نگاهی اجمالی داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که روند رشد ایران سیر صعودی داشته و هیچ گونه نوسانی در آن دیده نمی شود، در صورتی که این مسیر به همین شکل ادامه پیدا کند می توان به صعود  تیم ملی کشورمان به مرحله دوم لیگ جهانی حتی در شرایط سخت هم امیدوار بود./مح
گزارش از انسیه ورزنده

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب