پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:05:00 - پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روز پاسدار در کنار پاسداران ارزش ها در شهرستان رابر+ عکس
در روز پاسدار، حضور پاسداران، بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان رابر به یاد پاسدار بزرگ اسلام، حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السّلام و کسانی که راه آن بزرگوار را رفتند،در جوار گلزار شهدای گمنام غروری وصف ناپذیر را در جانها ایجاد کردند که پاسداران حامی و پاس دار حریم ولایت اند.

به گزارش ” صبح رابر” امروز  به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ،در پاسداشت روز پاسدار به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهیدان مراسم گلباران قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان رابر برگزار شد.

در روز پاسدار، حضور پاسداران، بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان رابر به یاد پاسدار بزرگ اسلام، حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السّلام و کسانی که راه آن بزرگوار را رفتند،در جوار گلزار شهدای گمنام  غروری وصف ناپذیر را در جانها ایجاد کردند  که پاسداران حامی و پاس دار حریم ولایت اند.

پاسداران و بسیجیان شهرستان رابر ضمن غبارروبی ، عطرافشانی و گلباران  قبور مطهر شهدای گمنام  با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

شهدا، رشادت‌ها ودلاورمردی های که با مقاومت، ایثار و ایستادگی خود استقلال واقعی را به این نظام عطاکردند و امروز عزت و سربلندی ملت با اراده ایران اسلامی مرهون همان خون‌های پاکی است که همچون سید و سالار شهیدان برای حفظ اسلام به ناحق زمین ریخته شد. پاسداران انقلاب اسلامی هیچگاه اجازه نخواهند داد تاریخ تکرار شود و امام زمان و ولی‌فقیه‌شان تنها بماند.

پاسداران  رابری  با درس گرفتن از شهدای  گلگون کفن انقلاب اسلامی ، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را هم وظیفه قانونی و هم تکلیف انقلابی خود می‌دانند.

پاسداران و بسیجیان به‌عنوان سربازان پا به رکاب انقلاب و ولایت همچون دوران دفاع مقدس در مقابل همه تهاجم نرم دشمن ایستاده‌اند و همین ایستادگی و مقاومت در مقابل مستکبران  رمز موفقیت در مقابل استکبار زورگویان جهان  است .

DSC09842 DSC09841 DSC09840 DSC09835  DSC09842DSC09844 DSC09841  DSC09845 DSC09846 DSC09848 DSC09865DSC09793 DSC09868

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب