پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:09:47 - شنبه 2 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار بزرگ و راهگشا برای همه مردم ، جوانان ، سپاهیان و مسوولان است
حجت الاسلام جعفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده معزز کل قوا در مراسم میثاق پاسداری دانشگاه حضرت امام حسین (ع) گفت : فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار بزرگ و راهگشا برای همه مردم ، جوانان ، سپاهیان و برای مسئولان بسیار فرمایشات راهگشایی بود .

به گزارش ” صبح رابر“حجت الاسلام امام جمعه شهرستان رابر امام‌جمعه شهرستان رابر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز رابر با دعوت به تقوا و پرهیزگاری با بیان اهمیت نماز، وقت نماز و نگه داری از نماز و اینکه همه ما حافظ نماز باشیم تا نماز هم حافظ ما باشد گفت : حضور در مساجد به عنوان سنگرها ی عبادت است برگزاری نماز جمعه و اجتماعات دیگری که باعث رحمت الهی می شود

DSC00054

وی با اشاره به اینکه پرداخت زکات یکی از فروع دین است ، افزود : زکات مال خودمان بپردازیم تا اینکه مورد رحمت الهی قرار گیریم ، آیه مبارکه قرآن خطاب به نبی مکرم اسلام از مردم صدقات و زکات مال شان را بگیرید آنها که صدقه و زکات می دهند هم خودشان پاک می شود و هم مالشان و از خباثت دور می شوند .

امام جمعه رابرپرداخت زکات و صدقات مال را سبب آرامش و آسایش دانست و ادامه داد: زکات و صدقات را بپردازید تا جان و مالتان حفظ شودو از بلا دور باشید .

وی اضافه کرد: یکی از مصادیق تقوا اقامه نماز و پرداخت زکات است و کسی که توجه به صدقات ، انفاقات و رسیدگی به دیگران را دررابطه با مسئله خمس و زکات دارند مورد رحمت الهی قرار می گیرند .

خطیب جمعه رابر با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در ماه عزیز شعبان بیشتر استغفار انجام دهید تا از گناه دور باشید، اگر اشتباه و خطا کردیم راه باطلی را رفتیم، توبه کنیم ،از فرمایش امام رضا(ع) است وقتی که سؤال کردند در ماه شعبان چگونه استفار کنید آن حضرت فرمودند: بگویید استغفرالله ربی و اتوب الیه.

وی با بیان اینکه اگر ۷۰ بار درماه شعبان توبه کنید مطابق آن است که در ماههای دیگر ۷۰ هزار بار استغفار کردید ، افزود: :لذا از ماه شعبان خوب استفاده کنیم تا اینکه مقدمه ای برای ماه رمضان و از ماه رحمت الهی بتوانیم نهایت بهره را ببریم .

امام جمعه رابر با تبریک روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران امروز تا پای جان به حفاظت و حراست از دین، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی که دستاورد این ملت می باشد پرداخته و به سالار شهیدان اقتدا کرده اند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده معزز کل قوا در مراسم میثاق پاسداری دانشگاه حضرت امام حسین (ع) گفت : فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار بزرگ و راهگشا برای همه مردم ، جوانان ، سپاهیان و برای مسئولان بسیار فرمایشات راهگشایی بود .

وی با بیان اینکه یکی از فرمایشات آن حضرت در رابطه با مسئله مذاکرات فرمودند که طرف مقابل باز حرفهای تازه ای می زند در رابطه با بازرسی ها ایشان فرمودند اجازه نمی دهیم قبلا هم گفتیم از هیچ یک از مراکز نظامی هیچ گونه بازرسی انجام شود وادامه داد: اجازه نمی دهیم مصاحبه ای با دانشمندان هسته ای انجام شود که ایشان تعبیر کردند مصاحبه نیست، بازجویی است.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد :بعد فرمودند که بنده اجازه نمی دهم بیگانگان با دانشمندان و فرزندان عزیز ملت که این دانش را به اینجا رساندند، بیایند حرف بزنند ، اجازه نمی دهیم حریم دانشمندان هسته ای و هر رشته مهم دیگری به آن اهانت شود.

وی با بیان اینکه خطوط قرمز از طرف فرمانده معززکل قوا مشخص است و یقینا هم همه کسانی که به عنوان سربازان این خاک و به عنوان نمایندگان مردم ایران در مذاکرات شرکت می کنندعنوان کرد : تیم مذاکره کننده هسته ای یقیناً این خطوط را رعایت می کند و مطیع مقام معظم رهبری هستند و نمی گذارند حقی از ملت عزیز ایران ضایع شود .

حجت الاسلام جعفری گفت : خطوط قرمز و حرف هایی که زده می شود مشخص است لذا بهتر این است که حالا که به دشمن اعتمادی نیست ، دشمن ما یک دشمن متجاوز ، بد عهد و نادانی است ،توجه لازم را در حرف زدن ها و نگاه ها دوستان بگونه ای برخورد کنند که آنها اصلا فکری نداشته باشند با قدرت در مقابل دشمن حرکت کنید.

وی با بیان یکی از نکات دیگری که مقام معظم رهبری متذکر شدند اشاره و بیان کرد : فرمودند بنده خبرهایی را دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولان سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند و بلافاصله فرمودند پاسداران انقلاب و پاسداران حریم امنیت ملی بیدار و هوشیار هستند و اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت خواهد بود.

امام جمعه رابر با اشاره به اینکه در گذشته هم سردار سلامی فرمودند : مسئولان بدانند تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است وادامه داد: اگر یک قدم عقب نشینی شود صد قدم دشمن حیله گر ما جلو می آیند و این عادت آمریکایی ها و دشمنان اسلام است .

وی در پایان تأکید کرد: مسئولان و مذاکره‌کنندگان باید بتوانند با عزم راسخ پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند. که ان شالله خداوند به این عزیزان توفیق می دهد .

انتهای پیام /

 

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب