پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:29:44 - یکشنبه 3 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کودک ۷ ساله ی کرمانی طنز پردازترین مجری کشور شد
محمد صالح خدادادی کودک ۷ ساله ی کرمانی توانست با این سن کم خود را در بین مجریان برجسته کشوری به عنوان طنز پردازترین مجری کشور به جامعه هنری ایران معرفی کند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  “ کرمان ۱۴۰۰ ” محمد صالح خدادادی کودک ۷ ساله ی کرمانی است که با وجود سن کم در پنجمین جشنواره سراسری مجریان و هنرمندان صحنه ایران، مدالیوم  طنز پرداز ترین مجری از طرف هیت ارزیابان به تنها کاندید دریافت این مدال و نشان مدالیوم میکروفون طلایی طنز پردازترین مجری کشور به وی اختصاص یافت.

IMG-20150523-WA0005

محمد صالح خدادادی در گفت و گو با خبرنگار ” کرمان ۱۴۰۰ ”  در رابطه با نحوه انتخاب خود به عنوان طنز پردازترین مجری کشور گفت: قبل از آشنایی با آقای قربان نژاد در برنامه های جشن مدرسه ، معلم از من می خواست که چند کار هنری را اجرا و چند لطیفه را بیان کنم تا اینکه چند سال پیش در کوهپایه یک جشنی برگزار شده بود که عمو صمد، برای شرکت در مسابقه از تعدادی از  بچه ها دعوت کرد که من هم در این مسابقه به طنز و لطیفه گویی پرداختم و همین جا بود که مجری صدا و سیما به من گفتند که تو استعداد مجری گری داری و بعد از آن من در برخی از برنامه های عمو صمد شرکت کردم.

IMG-20150523-WA0012

این مجری طنز پرداز کشور در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از آن، در پنجمین جشنواره سراسری مجریان و هنرمندان صحنه ایران شرکت کردم که از بین ۱۰۰ نفر مجری حاضر دراین جشنواره، ۱۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده، انتخاب شدند که من جزء این ده نفر بودم و هم چنین به عنوان طنز پردازترین مجری ایران نیز برگزیده شدم.

خدادادی در پایان اظهار کرد: در آینده تصمیم دارم با جدیت بیشتری روی این موضوع کار کنم، تا بتوانم هم افتخاری برای استان کرمان باشم و هم در مسیری که در آن توانایی دارم گام بردارم.

IMG-20150523-WA0008

صمد قربان نژاد که در سال ۹۳ در چهارمین جشنواره مجریان صحنه از بین ۳۰۰ مجری شرکت کننده از ۲۷ استان ایران ، به عنوان برترین مجری شناخته شد و مدال نقره این مسابقات را دریافت کرد در گفت و گو با خبرنگار ” کرمان۱۴۰۰ ” از نحوه کشف محمد صالح خدادادی به عنوان مجری می گوید: خیلی کم پیش می آید کودکی برای اجرا روی صحنه بیاید و از بیانی زیبا و شیوا برخوردار باشد ، حسن اجرای محمد صالح، تسلط وی و دانستن و درست ادا کردن اصول و قواعد لطیفه تعریف کردن است، در اجرایی که در کوهپایه داشتم متوجه استعداد فوق العاده او در این زمینه شدم.

IMG-20150523-WA0009

وی افزود: محمد صالح صحنه را خوب به دست می گیرد و کنترل می کند و استاد به وجد آوردن جمعیت است، حتی در بخش هایی از بیان لطیفه در آنجا که نیاز به شکل گیری شخصیت دارد، محمد صالح تیپ آن شخصیت را به خود می گیرد و با انجام حرکات شیرین که خاص خودش است به خوبی از عهده ی اجرای طنز آمیز بر می آید.

قربان نژاد تصریح کرد: امسال به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست گذاری در پنجمین جشنواره مجریان صحنه حضور داشتم و مستر مجری( مجری کلی ) بخش فینال جشنواره بودم که یک تیم ۱۴ نفره را از کرمان برای شرکت در بخش های مختلف این جشنواره به تهران بردیم که محمد صالح خدادادی توانست در بخش اجرا، یکی از ۸ مدال میکروفن طلایی را که منحصر به کودکان نبود و می توانست به یک بزرگسال اختصاص یابد را بدون اینکه رقیبی برای دریافت این مدال داشته باشد، دریافت کند.

IMG-20150523-WA0006

این مجری توانمند صدا و سیمای استان کرمان در ادامه از استعداد بازیگری محمد صالح گفت و خاطر نشان کرد: داستان بازیگر شدن محمد صالح از آنجا شروع شد که او را برای اجراهای صحنه ای در جشن ها و اعیاد با خود می بردم و از آنجایی که کودک باهوش و با قدرت درک بالایی است با چند تن از دوستان کار گردانم او را آشنا کردم و به این ترتیب پای محمد صالح به عرصه بازیگری و ایفای نقش در چند فیلم نیز باز شد و تا امروز در سه فیلم ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب