پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:05:03 - جمعه 15 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
‏ امام راحل مصداق آیه «إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلام‏» حرکت کرد
امام جمعه هنزاء با بیان اینکه طبق این آیه قرآن «إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلام‏» امام مصداق این آیه حرکت کرد و دومین دستاورد امام از وسیع ترین دستاوردانقلاب نام برد و گفت : انقلاب را بر پایه و محوریت ولایت فقیه پایه گذاری کرد، ولایت فقیه رکن اصلی انقلاب شد، استمرار حرکت در مسیر ولایت فقیه بود .

به گزارش ” صبح رابر“امام جمعه هنزاء در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) با اشاره به دستاورده های امام (ره) اظهار داشت : اولین دستاورد امام که انقلاب باید بر پایه اسلام پایه گذاری شود لذا محور حرکت امام اولین دستاور امام این بود که انقلاب را از زور استبداد و ظلم ستم شاهنشاهی نجات و اسلامیت را به نزد انقلاب برگرداند وانقلاب رنگ بوی اسلامی گرفت .

SAM_4851

وی با بیان اینکه طبق این آیه قرآن «إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلام‏» امام مصداق این آیه حرکت کرد و دومین دستاورد امام از وسیع ترین دستاوردانقلاب نام برد و گفت : انقلاب را بر پایه و محوریت ولایت فقیه پایه گذاری کرد، ولایت فقیه رکن اصلی انقلاب شد، استمرار حرکت در مسیر ولایت فقیه بود .

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه در زمان امام پیچ و خم هایی را درست کردند که اسلام را از مدار ولایت فقیه خارج کنند و ادامه داد: مهمترین چالشی را که برای امام ایجاد کردند جنگ هشت سال بر کشور ما تحمیل کردند تا انقلاب را از مدار ولایت فقیه خارج کنند .

وی اضافه کرد : بالای ۴۰۰ هزار شهید دادیم در راستای امام حرکت کردیم تا کشتی انقلاب بر اقیانوس همچنان حرکت کنند و پیچ و خم ها و حفره های فراوان را طی کند و انقلاب بر مدار ولایت فقیه حرکت کند.

امام جمعه هنزاء  با بیان اینکه به نحوه احسن انقلاب در این مدت بر مدار ولایت فقیه حرکت کرد افزود : بعد ازامام (ره) شخصیت بارز و نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) که در چنین روز سعادت مسلمین را به عده خواهد گرفت، استمرار حرکت امام را دنبال کرد.

و ی با بیان اینکه در زمان مقام معظم رهبری هم افرادی که خود را از بزرگان نظام می دانستند می خواستند انقلاب را از مدار ولایت فقیه خارج کنند بیان کرد : مهمترین چالشی که برای انقلاب در زمان مقام معظم رهبری ایجاد کردند فتنه ۸۸ بود.

امام جمعه هنزاء  با اشاره به فتنه ۸۸ ابراز داشت : در فتنه ۸۸ بعضی از افراد خبیث وکثیفی مثل موسوی ها ، کروبی هاو خواص بی بصیرتی آمدند که انقلاب را از مدار ولایت فقیه خارج کنند اما در آن زمان هم با درایت ولایت مطلقه فقیه، کشور هدایت شد و کشور را از آن پیچ و خم نجات داد.

وی با اشاره به اینکه با کمک بسیجیان و جان بر کفان ولی امر مسلمین جهان ،کشتی انقلاب بر اقیانوس همچنان به امر امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) هدایت و به حرکت خودش ادامه داد افزود : امروزمدار حرکت ولایت فقیه است و انقلاب مثل دیگی در حال جوشان است و آنهایی که خود را در مسیر ولایت فقیه ندانند، ناخالصی هایی هستند که از این دیگ جوشان انقلاب کنار خواهند رفت.

امام جمعه هنزاء سومین دستاور امام (ره) را امنیت دانست .

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب