پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:48:44 - جمعه 22 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زیبایی قلب مؤمن به تاباندن نور اهل بیت (ع) / با ذکر خدا دل را آبادکنید
امام جمعه هنزاء گفت : برای زیبایی قلب باید نور اهل بیت(ع) در آن وارد کنیم تا قلب زیبا شود برای عمران و آبادانی قلب پیامبر فرمود ذکر خدا را بگویید ،قرآن بخوانید و استغفار کنید که قلبتان عمران و آبادانی شود.

به گزارش ” صبح رابر”به مناسبت آخرین شب جمعه ماه مبارک شعبان و استقبال از ماه مبارک رمضان مراسم پرفیض دعای کمیل  همراه با اقامه‌ نماز مغرب و عشاءو همزمان افتتاحیه  حوزه بسیج شهری  در جوار مقبره آقا سید قاسم و مرشد مشهور شهرستان رابر واقع در بلوار شهرداری با حضور عموم مردم برپا شود.

امام جمعه هنزاء در مراسم دعای پرفیض کمیل در شهرستان رابر با اشاره به دو کعبه ظاهری و باطنی اظهار داشت : کعبه ظاهری مکه شد ،خدا آن را با تولد حضرت علی (ع) زیبا کرد وبا چشمه زمزم آباد و امنیت در آن برقرار کرده و میوه های دنیا را در آن قرار داده و همه را مشتاق خودش کرد.

وی ادامه داد: پیامبر می فرمایند یک کعبه ارزش مساوی با کعبه ظاهری است و آن کعبه باطنی است ، پیغمبر (ص) در رابطه با کعبه باطنی می فرماید : قلب انسان حرم باطنی است در قلبت غیر خدا را راه نده .

حجت الاسلام علیدادی افزود :پیامبر (ص) برای کعبه باطنی می فرماید که در کعبه باطنی «دل »نور اهل بیت (ع) در آن تابانده شود مثل خانه خدا که حضرت علی ( ع)در آن به دنیا آمده است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) که می فرماید در شب جمعه غوغایی به پا می شود سؤال کردن یابن الحسن چه غوغایی به پا می شودفرمود در شب جمعه خداوند ملائکه را کنار می زند و مستقیم با بعضی بنده ها صحبت می کند و آن بنده های که خداوند مستقیم با آنان صحبت می کند ،زائرین ابی عبدالله الحسین (ع) هستند همان هایی که کربلا رفتند و آنهای که به امام حسین (ع) سلام می دهند.

امام جمعه هنزاء گفت : زیبایی قلب مؤمن به تاباندن نور اهل بیت (ع) که امشب دعای کمیل که حضرت علی به کمیل بن زیاد آموخت بخوانید .

وی ادامه داد: برای زیبایی قلب باید نور اهل بیت(ع) در آن وارد کنیم تا قلب زیبا شود برای عمران و آبادانی قلب پیامبر فرمود ذکر خدا را بگویید ،قرآن بخوانید و استغفار کنید که قلبتان عمران و آبادانی شود.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه دو کعبه ظاهری و کعبه باطنی داریم افزود : کعبه باطنی قلب است ،قلب تان را پاک کنید به وسیله تاباندن نور اهل بیت (ع) ، تلاوت قرآن، نماز شب و برنامه مذهبی زیبا و آباد  کنید.

 

IMG_2605DSC01139DSC01142DSC01151DSC01170DSC01178IMG_2591IMG_2595IMG_2596IMG_2597IMG_2598 IMG_2601  IMG_2609 IMG_2611 IMG_2613 IMG_2614 IMG_2619

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب