پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:32:19 - سه شنبه 26 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری عاملین اصلی درگیری خونین رودبار
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:هیچ مجرمی توان فرار از قانون را ندارد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی اجازه جولان را به مخلان نظم و امنیت نخواهد داد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از سرویس اجتماعی “آرمان کرمان” ، سردار حسین چناریان با اعلام خبر دستگیری ۳ مجرم اصلی نزاع طایفه ای شهرستان رودبار جنوب، گفت: یک مشکل اجتماعی- اخلاقی که می توانست با تدبر افراد ریش سفید ختم به خیر شود اما به دلیل تعصبات بی جا به قتل ۵ نفر و کشته شدن ۲ نفر انجامید.

سردار چناریان ۲ نفر از کشته شدگان را کودگان ۳ و ۴ ساله ذکر کرد و گفت: تعصبات کورکورانه افراد بی گناه را به کام مرگ کشاند و اتفاقی اجتماعی را به اتفاقی امنیتی بدل کرد.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به حضور سریع پلیس در محل حادثه چنین بیان داشت: در شامگاه ۱۴ خرداد ماه نزاعی طایفه ای اتفاق افتاد که ضمن طرح موضوع در  شورای تامین   دستگیری مجرمان را دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: پلیس تمام تلاش خود را کرد و نهایتا ۳ نفر از عوامل اصلی این نزاع که قصد خروج از استان را داشتند با اقداماتی اطلاعاتی به دام انداخت.

سردار چناریان اراده جمهوری اسلامی را برای مبارزه با مخلان نظم و امنیت اراده ای قاطع توصیف کرد و گفت: باید سران طوایف و عشایر جنوب استان هشیار باشند و به این مساله واقف شوند که ساختار اجتماع تغییر کرده است و باید با تکیه بر قانون مسائل خود را حل کنند.

وی افزود: پلیس و مقامات قضایی با قاطعیت تمام با این افراد برخورد خواهند کرد و جای هیچ اغماضی باقی نمی ماند.

سردار چناریان با اشاره به طرح جمع آوری سلاح و مهمات که در جنوب استان در حال برگزاری است، گفت:سلاح برای اشخاص دیگر وسیله تامین امنیت نیست و تنها باعث بیچارگی آنان خواهد شد و امروز خون بی گناهانی که در این نزاع کشته شده اند بر گردن افرادی که از وجود سلاح در دست این افراد شرور خبر داشته اند نیز است.

وی در پایان از مردم شریف کرمان خواست تا در صورت با خبر شدن از وجود سلاح در مکانی سریعا آن را به پلیس گزارش دهند تا از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل آید.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب