پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:45:13 - جمعه 29 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳۷۰۰شهیدوالامقام را در عرصه مبارزه با موادمخدر تقدیم انقلاب کردیم
فرماندار رابرتغییر شیوه‌های سنتی موادمخدر به صنعتی را عاملی مهم برای تزلزل بنیان خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران ۳ هزار و ۷۰۰ شهید والامقام را در عرصه مبارزه با موادمخدر تقدیم انقلاب کرده و در همین راستا بهترین جوان‌های خودمان را از دست داده ایم.

به گزارش ” صبح رابر“علیجان سلیمانی فرماندار رابر درخطبه‌های این هفته نمازجمعه رابر در جمع نمازگزاران با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه غفران ورحمت الهی با اشاره به هفته مواد مخدر از پدیده شوم مواد مخدر و روانگردان‌ها به‌عنوان زلزله ای خاموش و جنگ برون مرز و منکرات عصر حاضر یاد کرد و اظهار داشت : امروز در تمام دنیا کمترکشوری است که با این بلای خانمانسوز درگیر نباشد .

فرماندار رابر افزود : در کنار سه بحران فقر جهانی، تهدیدات هسته ای و تهدیداتی که محیط زیست را به خطر انداخته اند خطر مواد مخدر چهارمین بحرانی است که گریبان‌گیر جامعه شده است و دنیا را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: امروز تقاضای مواد مخدر برای بیش از ۱۰میلیون قاچاقچی اشتغال‌زایی کرده و جهان را تهدید می‌کند و در کنار سه بحث فروش سلاح جنگی، فروش نفت و بحث توریسم، قاچاق مواد مخدر هم منبع درآمدی برای کشورهای ظالم و ستمگر شده و ما باید چاره‌اندیشی کلی برای مبارزه با این اعمال ضد بشریت داشته باشیم.

سلیمانی تغییر شیوه‌های سنتی موادمخدر به صنعتی را عاملی مهم برای تزلزل بنیان خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران ۳ هزار و ۷۰۰ شهید والامقام را در عرصه مبارزه با موادمخدر تقدیم انقلاب کرده و در همین راستا بهترین جوان‌های خودمان را از دست داده ایم که این راه برای ریشه کنی عوامل مافیایی ادامه دارد ودر این راه کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: همه مراکز علمی وفرهنگی باید راهکارهای علمی و بومی متناسب  با هر منطقه‌ای را ارائه دهند و روحانیت و بسیج و مراکزی که می‌توانند کار فرهنگی انجام دهند خطر این معضل را گوشزد کنند.

سلیمانی با بیان اینکه  در یکسال گذشته در سطح شهرستان رابر با توجه به اینکه در مسیر جاده ترانزیتی جیرفت به کرمان است قریب ۷تن انواع مواد مخدر کشف کردیم و ۶باب منزل مسکونی از خرده فروشان را پلمب کردیم، در ادامه  گفت:  باید حواسمان جمع باشد که آینده سازان این مملکت از این آسیب خانمان‌سوز ضربه نبینند.

وی همچنین افزود: شهرستان رابر در کشور و استان در حوزه ضریب امنیتی رتبه بالایی را دارا می‌باشد که این‌ها به برکت محافل قرانی ونماز جمعه وجماعات وهمدلی بین مردم و مسئولین است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب