پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:46:52 - پنجشنبه 4 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سپاه ثارالله استان کرمان ادعای تشکیل گردان مدافعان حرم را تکذیب کرد
سپاه ثارالله استان کرمان با صدور بیانیه ای اخبار منتشر شده مبنی بر فراخوان تشکیل تیپ مدافعان حرم و ثبت نام و اعزام نیرو به عراق را تکذیب کرد.

به گزارش “ صبح رابر” به نقل از “آرمان کرمان”؛ سپاه ثارالله استان کرمان با صدور بیانیه ای اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایلی مبنی بر فراخوان تشکیل تیپ مدافعان حرم و ثبت نام و اعزام نیرو به عراق را تکذیب کرد.

 

این بیانیه ضمن ابراز تاسف از افزایش انتشار اخبار کذب علیه سپاه ثارالله در روزهای اخیر در فضای مجازی اعلام می دارد: متاسفانه برخی افراد با سو نیت های سیاسی سعی دارند بر ادعای های بی اساس رسانه های بیگانه علیه این نهاد مقدس صحه بگذارند.

 

سپاه ثارالله در این بیانیه با تاکید براینکه تمامی اخبار و اطلاعیه های سپاه ثارالله کرمان تنها از طریق سایت رسمی این سپاه منتشر می شودو تصریح می کند: با توجه به تاثیر منفی اینگونه خبرسازی‌‌های کذب در افکار عمومی داخل و خارج از کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حق پیگرد حقوقی از طریق مراجع قانونی و قضایی را برای خود محفوظ می‌داند و اقدام لازم را به عمل می‌آورد.

 

جلال عادلی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان نیز در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثارالله خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر تشکیل تیپ مدافعان حرم و اعزام نیرو به عرق را تکذیب کرد و اظهار داشت: افرادی که این گونه پیام ها را در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایلی منتشر کرده اند هیچ گونه وابستگی به مجموعه سپاه ندارند.

 

وی با بیان اینکه کسانی که این گونه پیام ها را منتشر می کنند به دنبال اغراض سیاسی خود هستند ، هشدار داد: امکان سو استفاده از اطلاعات افرادی که به این پیام ها اعتماد می کنند و ثبت نام می کنند ، وجود دارد.

 

لازم به ذکر است پیش از این نقل قول هایی منتسب به فرماندهی سپاه ثارا… در فضای مجازی منتشر شده بود ، که قویا تکذیب شد.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب